Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa (CROSBI ID 626183)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hotujac Dreve, Matea ; Dobrić, Arnalda
hrvatski
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa
U suvremenom društvu više smo no ikad izloženi engleskom jeziku a njegov je utjecaj vidljiv u mnogim domenama svakodnevnog života. U dosadašnjem radu s djecom s pervazivnim razvojnim poremećajem, posebice u radu s predškolskim i osnovnoškolskim uzrastom, uočili smo da i neverbalna i verbalna djeca koja imaju poteškoća s vizualnim i auditivnim procesiranjem upravo koriste suvremene medije kao izvor autostimulacije. Pri tome koriste crtiće na engleskom jeziku te vrlo često, ako verbaliziraju, koriste čitave riječi i izraze engleskog jezika umjesto odgovarajućih fraza na hrvatskom jeziku. Iako se ovakav način učenja zanemaruje, kod spomenute bi skupine djece mogao otvoriti vrata kvalitetnom obrazovanju. Pri radu s djecom s ovim razvojnim proemećajem koristili smo prilagođenu AVGS metodu uz Picture Exchange Communication System (tzv. PECS) za neverbalnu djecu. Oblik poduke koji učeniku omogućava strukturiranje nastavne jedinice tako da na temelju vlastitih senzoričkih sposobnosti ostvari optimalnu formu situacijskog učenja omogućit će pohranu gradiva u dugoročno pamćenje. Cikličkim proširivanjem nastavne jedinice ostvaruje se optimalna količina informacija za svakoga pojedinoga učenika koja se onda može kvalitetno usvojiti na temelju već prethodno usvojenih znanja.
autizam; djeca; verbotonalna metoda; PECS
nije evidentirano
engleski
Early learning of English as a foreign language in children with autism integrated in regular educational system
nije evidentirano
autism; children; Verbotonal method; PECS
nije evidentirano
Podaci o prilogu
36-37.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"
978-953-7210-76-2
Podaci o skupu
Međimurski filološki dani 3
predavanje
12.03.2015-13.03.2015
Čakovec, Hrvatska