Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa (CROSBI ID 626183)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Hotujac Dreve, Matea ; Dobrić, Arnalda Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa // Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje". 2015. str. 36-37

Podaci o odgovornosti

Hotujac Dreve, Matea ; Dobrić, Arnalda

hrvatski

Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa

U suvremenom društvu više smo no ikad izloženi engleskom jeziku a njegov je utjecaj vidljiv u mnogim domenama svakodnevnog života. U dosadašnjem radu s djecom s pervazivnim razvojnim poremećajem, posebice u radu s predškolskim i osnovnoškolskim uzrastom, uočili smo da i neverbalna i verbalna djeca koja imaju poteškoća s vizualnim i auditivnim procesiranjem upravo koriste suvremene medije kao izvor autostimulacije. Pri tome koriste crtiće na engleskom jeziku te vrlo često, ako verbaliziraju, koriste čitave riječi i izraze engleskog jezika umjesto odgovarajućih fraza na hrvatskom jeziku. Iako se ovakav način učenja zanemaruje, kod spomenute bi skupine djece mogao otvoriti vrata kvalitetnom obrazovanju. Pri radu s djecom s ovim razvojnim proemećajem koristili smo prilagođenu AVGS metodu uz Picture Exchange Communication System (tzv. PECS) za neverbalnu djecu. Oblik poduke koji učeniku omogućava strukturiranje nastavne jedinice tako da na temelju vlastitih senzoričkih sposobnosti ostvari optimalnu formu situacijskog učenja omogućit će pohranu gradiva u dugoročno pamćenje. Cikličkim proširivanjem nastavne jedinice ostvaruje se optimalna količina informacija za svakoga pojedinoga učenika koja se onda može kvalitetno usvojiti na temelju već prethodno usvojenih znanja.

autizam; djeca; verbotonalna metoda; PECS

nije evidentirano

engleski

Early learning of English as a foreign language in children with autism integrated in regular educational system

nije evidentirano

autism; children; Verbotonal method; PECS

nije evidentirano

Podaci o prilogu

36-37.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"

978-953-7210-76-2

Podaci o skupu

Međimurski filološki dani 3

predavanje

12.03.2015-13.03.2015

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija