NOVE PARADIGME STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA (CROSBI ID 626133)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rončević, Ante ; Mrvac, Nikola ; Milković, Marin
hrvatski
NOVE PARADIGME STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA
Stjecanja i spajanja poduzeća kao strategija rasta poduzeća potkraj dvadesetog stoljeća sve više postaje strategija ulaska poduzeća na strana tržišta. Tome su uvelike pridonijeli intenzivni globalizacijski procesi kroz liberalizaciju i deregulaciju te privatizaciju mnogih društvenih i gospodarskih područja. U ovom su radu prikazane strategije ulaska poduzeća na strana tržišta, a posebno je izložena jedna od najsloženih strategija ulaska na strana tržišta (stjecanja i spajanja poduzeća) s aspekta upravljanja promjenama u post-akvizicijskom periodu. Istaknuti su rizici s kojima se suočavaju sudionici akvizicijskog procesa te ponuđeni odgovori kako upravljati istima.
međunarodni marketing; strategije ulaska; stjecanja i spajanja; upravljanje promjenama
nije evidentirano
engleski
NEW PARADIGMS STRATEGY OF INTERNATIONALIZATION OF BUSINESS
nije evidentirano
international marketing; entry strategy; mergers and acquisitions; change management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
300-307.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
International Conference MATRIB 2015 Materials, Wear, Recycling
Ćorić, D. ; Žmak, I.
Vela Luka: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT)
Podaci o skupu
International Conference MATRIB 2015 MATERIALS, WEAR, RECYCLING
predavanje
25.06.2015-27.06.2015
Vela Luka, Hrvatska