Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima (CROSBI ID 396257)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Ćuk, Marijana Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima / Hrvatić, Neven (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Ćuk, Marijana

Hrvatić, Neven

hrvatski

Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima

Srednjoškolski učenički domovi su mjesta koja odgajateljima omogućavaju široko polje djelovanja. Mladima možemo pomoći u njihovom razvoju na svima razinama (tjelesnoj, intelektualnoj, psihološkoj, moralnoj, duhovnoj…). Kako je odgajatelj u domu najviše u kontaktu s učenicima od njega se zahtijeva posjedovanje širokog područja kompetencija (generičkih-instrumentalne, interpersonalne, sustavne i specifičnih za odgojne znanosti). U Republici Hrvatskoj ne postoji specijalizirani studij za rad u učeničkim domovima (odgajatelji su uglavnom srednjoškolski profesori raznih predmeta, pedagozi, psiholozi, inženjeri raznih struka ili medicinske sestre…), stoga su i kompetencije koje odgajatelji stječu tijekom studija dijelom različite. Koje su to kompetencije koje su odgajatelji stekli tijekom studija i u kojoj mjeri istraživalo se u ovom radu. Također je ispitano za koje kompetencije odgajatelji drže da su im potrebne, a nisu ih stekli tijekom studija te na koji način misle da bi ih mogli steći kroz cjeloživotno učenje (formalno, informalno ili neformalno). Time se dobio uvid u postojeće stanje domova glede kompetencija i cjeloživotnog učenja odgajatelja. Znanstveni doprinos rada se vidi u: smjernicama za usavršavanje odgajatelja na temelju modificiranog instrumenta ; licenciranju i potrebi za stručnim usavršavanjem ; osmišljavanju programa za razvoj kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima kroz cjeloživotno učenje, te podloga za buduća istraživanja domske pedagogije u hrvatskog i široj pedagogijskoj znanosti.

kompetencije; generičke kompetencije; područno-specifične kompetencije; odgajatelj; učenički dom; cjeloživotno učenje; formalno učenje; neformalno učenje; informalno učenje

nije evidentirano

engleski

Competence Based Approach to Lifelong Learning of Boarding Schools Educators

nije evidentirano

competence; generic competences; subject-specific competences; educator; boarding school; lifelong learning; formal education; non- formal education; informal learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

270

15.04.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano