Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učenika i roditelja prema IKT-u s obzirom na iskustvo korištenja iPad-a u nastavi (CROSBI ID 626123)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Smojver-Ažić, Sanja ; Kalebić Maglica, Barbara ; Pahljina- Reinić, Rosanda Stavovi učenika i roditelja prema IKT-u s obzirom na iskustvo korištenja iPad-a u nastavi // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modrić Stanke, Koraljka (ur.). Zagreb, 2015. str. 201--

Podaci o odgovornosti

Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Smojver-Ažić, Sanja ; Kalebić Maglica, Barbara ; Pahljina- Reinić, Rosanda

hrvatski

Stavovi učenika i roditelja prema IKT-u s obzirom na iskustvo korištenja iPad-a u nastavi

U posljednjih nekoliko godina brojne su škole počele uvoditi inovativne informacijsko- komunikacijske tehnologije (IKT) u nastavu. Većina je istraživanja pokazala da učenici uglavnom imaju pozitivne stavove prema implementaciji IKT-a u nastavu (npr. Dündar i Akçayırb, 2014), iako su i učenici i njihovi roditelji svjesni i mogućih opasnosti elektroničkih medija (npr. Pregrad, Tomić Latinac, Mikulić i Šeparović, 2011). Važno je istražiti opravdava li uvođenje novih tehnologija očekivanja koja imaju učenici i roditelji, odnosno postoji li razlika u stavovima roditelja i njihove djece koja tek započinju s upotrebom novih tehnologija u nastavi i onih koji imaju dugogodišnje iskustvo korištenja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio usporediti stavove prema korištenju iPad-a u nastavi, ali i općenitije stavove prema korištenju IKT-a, kod učenika viših razreda osnovne škole i njihovih roditelja. Primijenjen je upitnik stavova te su uspoređeni stavovi učenika petog razreda i njihovih roditelja, od kojih se polovica odlučila za korištenje iPad-a u nastavi (22 učenika), a polovica nije (21 učenik). Njihovo mišljenje uspoređeno je s mišljenjem učenika završnih razreda iste škole (7. i 8. razred) i njihovih roditelja, od kojih polovica koristi (33 učenika), a polovica ne koristi iPad u nastavi (33 učenika). Očekivano, ustanovljeno je da učenici i roditelji koji su se odlučili za korištenje iPad-a u nastavi imaju pozitivnije stavove prema upotrebi iPad-a u nastavi, ali i prema IKT-u općenito, te vide manje negativnih efekata IKT-a (npr. na socijalne odnose). Međutim, kod roditelja se javio i interakcijski efekt koji ukazuje na to da iako u stavovima roditelja učenika petih razreda postoji značajna razlika, kod roditelja učenika završnih razreda te razlike nema, jer roditelji učenika završnih razreda koji koriste iPad imaju manje pozitivan stav od roditelja učenika petih razreda koji su se tek odlučili za korištenje iPad-a u nastavi.

IKT ; iPad ; stavovi ; učenici ; roditelji

nije evidentirano

engleski

Attitudes of students and parents towards ICT with regart to the experience of using iPad in the classroom

nije evidentirano

ICT ; iPad ; attitudes ; students ; parents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

201--.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, sažeci priopćenja

Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modrić Stanke, Koraljka

Zagreb:

1849-6946

Podaci o skupu

22. Dani Ramira i Zorana Bujasa.

predavanje

16.04.2015-18.04.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija