Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Rousseau's Thoughts on Philosophy of Education and Primarily on Moral Education (CROSBI ID 220030)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Golubović, Aleksandra Rousseau's Thoughts on Philosophy of Education and Primarily on Moral Education // Acta Iadertina, 10 (2013), 1; 25-36

Podaci o odgovornosti

Golubović, Aleksandra

engleski

Rousseau's Thoughts on Philosophy of Education and Primarily on Moral Education

U radu se analiziraju glavne ideje Rousseauove filozofije odgoja, tj. glavni naglasci njegovoga odgojnog pristupa, posebice s obzirom na isticanje važnosti moralnoga odgajanja koje je izložio u djelu Emil ili o odgoju (dakle, čitav rad se odnosi isključivo na ovo djelo). Moralni odgoj, osobito kada je riječ općenito o odgajanju, vrstama, metodama i ciljevima odgoja, i danas ima presudno značenje, kako za čovjeka kao pojedinca tako i za čovjeka kao društveno biće. O odgoju ovisi kakva će netko postati osoba, tj. koje vrijednosti će zastupati i ostvarivati te kako će se odnositi prema drugim ljudima. Drugim riječima, o odgoju u najvećoj mjeri ovisi izgradnja osobnosti. Odgoj ili barem određena vrsta odgoja pretpostavlja se, ali i očekuje kao rezultat cjelokupnog odgojno-obrazovnog ili školskog sustava u nas, ali i svugdje u svijetu. No, nije u potpunosti jasno o čemu točno govorimo kada govorimo o moralnom odgoju. Stoga analiziramo Rousseauov pristup fenomenu moralnog odgoja i propitujemo u kojoj mjeri je njegova misao aktualna i danas.

Rousseau ; education ; moral education ; virtue ; values

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2013.

25-36

objavljeno

1845-3392

Povezanost rada

Filozofija