MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK (CROSBI ID 219971)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario ; Guščić, Kupinić, Darja ; Hadžić, Slobodan
hrvatski
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK
Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja".
komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže
nije evidentirano
engleski
MEDIA STUDY ON CORRELATION CONNECTION BETWEEN “LIKES” AND „VISUAL ELEMENTS OF FORM“ IN COMMUNICATION CONTENT PERCEPTION ON FACEBOOK
nije evidentirano
Communication Science; media; visual communication; Facebook; visual elements of form; social networks
nije evidentirano