Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK (CROSBI ID 219971)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Plenković, Mario ; Guščić, Kupinić, Darja ; Hadžić, Slobodan MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK // Informatologia (Zagreb), 47 (2014), 4; 243-256

Podaci o odgovornosti

Plenković, Mario ; Guščić, Kupinić, Darja ; Hadžić, Slobodan

hrvatski

MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK

Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja".

komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

MEDIA STUDY ON CORRELATION CONNECTION BETWEEN “LIKES” AND „VISUAL ELEMENTS OF FORM“ IN COMMUNICATION CONTENT PERCEPTION ON FACEBOOK

nije evidentirano

Communication Science; media; visual communication; Facebook; visual elements of form; social networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47 (4)

2014.

243-256

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Indeksiranost