Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

VJERODOSTOJNOST MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA O REFERENDUMU O BRAKU (NA PRIMJERU VEČERNJEG LISTA, JUTARNJEG LISTA, NOVOG LISTA, SLOBODNE DALMACIJE, GLASA KONCILA, GLOBUSA, HRVATSKOG SLOVA, 7 DNEVNO I GLASA PODRAVINE (CROSBI ID 219970)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Žlof, Ksenija ; Maletić, Franjo ; Hadžić, Slobodan VJERODOSTOJNOST MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA O REFERENDUMU O BRAKU (NA PRIMJERU VEČERNJEG LISTA, JUTARNJEG LISTA, NOVOG LISTA, SLOBODNE DALMACIJE, GLASA KONCILA, GLOBUSA, HRVATSKOG SLOVA, 7 DNEVNO I GLASA PODRAVINE // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 13 (2014), 26; 183-195

Podaci o odgovornosti

Žlof, Ksenija ; Maletić, Franjo ; Hadžić, Slobodan

hrvatski

VJERODOSTOJNOST MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA O REFERENDUMU O BRAKU (NA PRIMJERU VEČERNJEG LISTA, JUTARNJEG LISTA, NOVOG LISTA, SLOBODNE DALMACIJE, GLASA KONCILA, GLOBUSA, HRVATSKOG SLOVA, 7 DNEVNO I GLASA PODRAVINE

Cilj ovog rada bio je istražiti jesu li novinari poštivali profesionalne standarde izvještavanja, što je osnovni preduvjet vjerodostojnosti medijskih objava, te koliko su vjerodostojne medijske objave o temi Referendum o braku. Pretpostavivši da su mediji vjerodostojno izvještavali o referendumu o braku, autori su proveli istraživanje na odabranom uzorku – u četiri hrvatska dnevna lista (Večernjem listu, Jutarnjem listu, Novom listu te Slobodnoj Dalmaciji) i četiri tjednika (Globusu, Glasu koncila, Hrvatskom slovu i 7 dnevno).

vjerodostojnost; referendum o braku; profesionalni standardi izvještavanja; konstrukcija medijskog sadržaja

nije evidentirano

engleski

THE CREDIBILITY OF MEDIA COVERAGE OF THE REFERENDUM ON MARRIAGE (CASE STUDY OF DAILIES AND MAGAZINES VECERNJI LIST, JUTARNJI LIST, NOVI LIST, SLOBODNA DALMACIJA, GLAS KONCILA, GLOBUS, HRVATSKO SLOVO, 7 DNEVNO, GLAS PODRAVINE)

nije evidentirano

credibility; a referendum on marriage; professional standards of reporting; design of media content

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (26)

2014.

183-195

objavljeno

1333-5286

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Indeksiranost