Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju (CROSBI ID 396194)

Ocjenski rad | diplomski rad

Goreta, Luka Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Goreta, Luka

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju

Rad se bavi problematikom razvoja i održavanja osobne marke u svrhu unaprjeđenja karijere i poticanja uspjeha. Obzirom na zasićenost tržišta rada, pojedincima je sve teže diferencirati se u odnosu na svoje konkurente na tržištu. Upravljanje markom osobe je relativno novi fenomen koji se u 21. stoljeću pretvorio u svakodnevicu. To je proces koji reprezentira i projicira osobnost pojedinca kroz način na koji govori, kako se ponaša i kako predstavlja svoje vrijednosti. Razvojem Web 2.0 tehnologije i društvenih mreža, stvorile su se nove prilike za građenje identiteta marke i novi načini da se izrazi autentičnost individue. Teorijskim pregledom podrobnije je objašnjen pojam marke osobe, njen razvoj i značenje. Uz to, posebno je obraćena pozornost na digitalno okruženje i platforme koje služe kao alati u procesu upravljanja. Kvalitativnim primarnim istraživanjem cilj je bio istražiti kako osobe iz uzorka opisuju upravljanje markom osobe te koje kriterije smatraju krucijalnim za uspjeh u današnjem svijetu. Također je cilj bio i istražiti na koji način je moguće upravljati identitetom, koji izazovi proizlaze u uvjetima dvosmjerne komunikacije i koliko upravljanje markom može biti značajno za budući posao ili karijeru. Metodom dubinskog intervjua ispitane su osobe koje su sa svojim relevantnim znanjem o industriji i svojim iskustvom, izrazile svoje mišljenje o navedenim problemima. Sve tri osobe u uzorku istaknule su kako upravljanje markom osobe nikada nije bilo važnije za diferencijaciju i stvaranje dodatne vrijednosti u cilju izgrađivanja uspješne karijere.

osobna marka; identitet; Web 2.0; društvene mreže; karijera

nije evidentirano

engleski

Personal branding in Web 2.0

nije evidentirano

personal branding; identity; Web 2.0; social media; career

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

17.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija