Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga lokacije kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca (CROSBI ID 396179)

Ocjenski rad | diplomski rad

Konjević, Danijela Uloga lokacije kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Konjević, Danijela

Petljak, Kristina

hrvatski

Uloga lokacije kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca

Smatra se da su tri najvažnija čimbenika za uspjeh maloprodavača lokacija, lokacija i lokacija. Odabirom lokacije odabire se šire ili uže okruženje u kojem posluje trgovinsko poduzeće, odnosno odabire se mikrolokacija i makrolokacija. Odluka o lokaciji ubraja se u najteže odluke koje vrhovni menadžment mora donijeti, također one su vrlo kompleksne, troškovi mogu biti prilično visoki, a fleksibilnost je niska kada se lokacija jednom izabere. Primarno istraživanje provedeno je na uzorku potrošača prodavaonica Miracola na području Istarske županije. Prvi dio istraživačkog rada podijeljen je na dva dijela, odnosno na veliku i malu kupnju, a analizom je utvrđeno da samo 25% ispitanika ne odlazi u prodavaonice Miracola pri obavljanju velike kupnje. Također su ispitanici lokaciji dodijelili prvo mjesto kao najvažnijem kriteriju njihovog odlaska u prodavaonicu Miracola. Zaključno, rezultati istraživanja su pokazali kako lokacija ima značajnu ulogu kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca Miracolo.

lokacija; nezavisni trgovački lanac; odluka o lokaciji; izbor prodavaonice

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The importance of location of independent store chain for consumer choice

nije evidentirano

location; independent retailer; decision on location; choice of store

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

20.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija