Uloga lokacije kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca (CROSBI ID 396179)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Konjević, Danijela
Petljak, Kristina
hrvatski
Uloga lokacije kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca
Smatra se da su tri najvažnija čimbenika za uspjeh maloprodavača lokacija, lokacija i lokacija. Odabirom lokacije odabire se šire ili uže okruženje u kojem posluje trgovinsko poduzeće, odnosno odabire se mikrolokacija i makrolokacija. Odluka o lokaciji ubraja se u najteže odluke koje vrhovni menadžment mora donijeti, također one su vrlo kompleksne, troškovi mogu biti prilično visoki, a fleksibilnost je niska kada se lokacija jednom izabere. Primarno istraživanje provedeno je na uzorku potrošača prodavaonica Miracola na području Istarske županije. Prvi dio istraživačkog rada podijeljen je na dva dijela, odnosno na veliku i malu kupnju, a analizom je utvrđeno da samo 25% ispitanika ne odlazi u prodavaonice Miracola pri obavljanju velike kupnje. Također su ispitanici lokaciji dodijelili prvo mjesto kao najvažnijem kriteriju njihovog odlaska u prodavaonicu Miracola. Zaključno, rezultati istraživanja su pokazali kako lokacija ima značajnu ulogu kod potrošačevog izbora prodavaonice nezavisnog trgovačkog lanca Miracolo.
lokacija; nezavisni trgovački lanac; odluka o lokaciji; izbor prodavaonice
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The importance of location of independent store chain for consumer choice
nije evidentirano
location; independent retailer; decision on location; choice of store
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
20.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb