Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti primjene aditivnih tehnologija u trgovini na malo (CROSBI ID 396168)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matković, Mate Mogućnosti primjene aditivnih tehnologija u trgovini na malo / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Matković, Mate

Petljak, Kristina

hrvatski

Mogućnosti primjene aditivnih tehnologija u trgovini na malo

Tehnologija i njezina primjena postaje sve značajnija za razvoj poslovanja i postizanje konkurentnosti u trgovini na malo. Razvoj tehnologije omogućuje povećanje proizvodnosti, ponudu novih proizvoda i usluga, veće zadovoljenje potreba kupaca koji se zbog ubrzanog načina života i nedostatka vremena sve više odlučuju na kupnju putem Interneta. Rad analizira suvremene aditivne postupke proizvodnje, odnosno 3D printanje, samoposlužne tehnologije i biometrijske metode. Tehnologije su relativno nove i još uvijek su u stadiju razvoja, standardizacije i dokazivanja. Menadžeri vodećih svjetskih maloprodajnih lanaca uvjereni su da suvremena tehnologija može uvelike unaprijediti poslovanje maloprodajnih lanaca te privući nove kupce u prodavaonice. Osim utjecaja na gospodarstvo, o9brazovanje i vladu, aditivne tehnologije također imaju jak utjecaj na izgradnju društva te daju odgovore na društvene probleme, kao što su siromaštvo i nejednakost. U ovome radu provedeno je istraživanje o mogućnostima primjene aditivnih tehnologija u trgovini na malo u kojem su članovi akademske i poslovne zajednice izrazili svoje mišljenje i stavove vezano za navedenu temu. Rezultati istraživanja dali su jasniju sliku o aditivnim tehnologijama i njihovoj primjeni u trgovini u budućnosti.

informacijsko-komunikacijska tehnologija; aditivna tehnologija; samoposlužne tehnologije; biometrijske metode; trgovina na malo

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The possibility of applying additive technology in retail trade

nije evidentirano

ICT; additive technologies; self-service technology; biometric methods; retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija