Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga (CROSBI ID 219916)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Matovac, Darko
hrvatski
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga
U ovome radu raspravlja se o mogućnostima primjene kognitivnolingvističkoga pristupa opisu prijedloga u okvirima poučavanja hrvatskoga kao stranoga jezika. U prvome dijelu rada opisuju se tradicionalni i kolokacijski pristup poučavanju prijedloga, uočavaju se njihovi nedostatci te se daje osvrt na malobrojnu postojeću literaturu koja se bavi tom problematikom. U središnjem dijelu rada sažimaju se temeljne pretpostavke na kojima kognitivna lingvistika temelji svoj pristup opisu prijedložnih značenja te se upućuje na moguće prednosti takvoga pristupa pri poučavanju upotrebe prijedloga u stranom jeziku. Teorijske pretpostavke oprimjeruju se opisom odabranih značenja prijedloga do. Radom se želi potaknuti razvoj novih promišljanja i suvremenih pristupa poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika.
kognitivna lingvistika; poučavanje stranog jezika; prijedlozi; hrvatski jezik
nije evidentirano
engleski
A Cognitive Linguistics Approach to Teaching Prepositions
nije evidentirano
cognitive linguistics; foreign language teaching; prepositions; Croatian language
nije evidentirano