Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga (CROSBI ID 219916)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Matovac, Darko Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga // Lahor, 17 (2014), 5-32

Podaci o odgovornosti

Matovac, Darko

hrvatski

Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga

U ovome radu raspravlja se o mogućnostima primjene kognitivnolingvističkoga pristupa opisu prijedloga u okvirima poučavanja hrvatskoga kao stranoga jezika. U prvome dijelu rada opisuju se tradicionalni i kolokacijski pristup poučavanju prijedloga, uočavaju se njihovi nedostatci te se daje osvrt na malobrojnu postojeću literaturu koja se bavi tom problematikom. U središnjem dijelu rada sažimaju se temeljne pretpostavke na kojima kognitivna lingvistika temelji svoj pristup opisu prijedložnih značenja te se upućuje na moguće prednosti takvoga pristupa pri poučavanju upotrebe prijedloga u stranom jeziku. Teorijske pretpostavke oprimjeruju se opisom odabranih značenja prijedloga do. Radom se želi potaknuti razvoj novih promišljanja i suvremenih pristupa poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika.

kognitivna lingvistika; poučavanje stranog jezika; prijedlozi; hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

A Cognitive Linguistics Approach to Teaching Prepositions

nije evidentirano

cognitive linguistics; foreign language teaching; prepositions; Croatian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17

2014.

5-32

objavljeno

1846-2197

1848-4972

Povezanost rada

Filologija