Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet (CROSBI ID 395994)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Videk, Vlatko
Opačić, Vuk Tvrtko
hrvatski
Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije – primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet
Hiperrealno i turističke atrakcije u međusobnoj su povezanosti, a kao ogledni primjerak tog odnosa poslužuju trgovački centri. Često zvani kao mjesta potrošnje ili korištenja slobodnog vremena, postaju sve izrazitiji faktor kod turističkih tokova i dokoličarskih aktivnosti. Trgovački centar Roses Fashion Outlet jedini je trgovački centar u Krapinsko – zagorskoj županiji, a zbog više paralelnih perspektiva u radu, uočava se kako je Roses istovremeno nemjesto i hiperrealno mjesto ili i outlet koji to zapravo nije. U radu će problematika biti interpretirana kroz poststrukturalistički geografski diskurs, a temeljna metoda je intervju. Na oblikovanje identiteta određenog turističkog potencijala i atrakcije utječu formalne institucije, ali i svi ostali sudionici u prostoru. Sve to se očituje u prostoru kroz simboličku i fizičku razmjenu između ljudi i nekog objekta, ali ovisno iz koje perspektive gledamo, uočavamo i suprotan proces gdje „objekt“ označuje nas.
Baudrillard; hiperrealno; turistička atrakcija; trgovački centar; Roses Fashion Outlet
nije evidentirano
engleski
Concept of hyperreality and creation of tourism attraction – example of shopping centre Roses Fashion Outlet
nije evidentirano
Baudrillard; hyperreality; tourism attraction; shopping centre; Roses Fashion Outlet
nije evidentirano
Podaci o izdanju
89
14.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb