Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju (CROSBI ID 395786)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Šimurina, Maria Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Šimurina, Maria

Horvat, Sandra

hrvatski

Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju

Svakodnevno se troši velika količina financijskih sredstava kako bi se kupcima skrenula pozornost za određeni proizvod, potaknuo njihov interes za kupnjom, odvratilo od raznih konkurentskih poteza ili obavijestilo o novim promotivnim aktivnostima. Marketing je danas dosegnuo velike razmjere, ali doveo i do toga da marketinški pristupi zasićuju ciljane skupine ili potencijalne potrošače koji postaju imuni na promotivne aktivnosti. Osim što je važno da marketinška ulaganja budu isplativa i učinkovita, bitno je da imaju i pozitivan učinak na djelovanje potrošača. Ovim će se radom nastojati prikazati percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju i to kroz pojedinačno definiranje pojmova prikrivenog oglašavanja i percepcije potrošača, prikazivanje dosadašnjim istraživanja o istima, a potom i provođenjem istraživanja percepcije potrošača upravo o prikrivenom oglašavanju. analiziranim rezultatima će se prihvatiti odnosno odbaciti pretpostavku kako je percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju pozitivna, kao i pretpostavku da je prikriveno oglašavanje kao marketinška tehnika potrošačima prihvatljivija nego klasični promotivni program. Cilj rada je definirati pojmove prikriveno oglašavanje i percepcije ; analizirati dosadašnja istraživanja djelovanja percepcije potrošača na njihovo ponašanje ; postaviti temelje i okvir za provođenje i analiziranje rezultata istraživanja percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju te provesti anketno ispitivanje koje će omogućiti izvođenje zaključka percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju.

percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju; prikriveno oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Consumers' perception of a product placement

nije evidentirano

consumers' perception of a product placement; product placement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

03.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija