Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju (CROSBI ID 395786)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šimurina, Maria
Horvat, Sandra
hrvatski
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju
Svakodnevno se troši velika količina financijskih sredstava kako bi se kupcima skrenula pozornost za određeni proizvod, potaknuo njihov interes za kupnjom, odvratilo od raznih konkurentskih poteza ili obavijestilo o novim promotivnim aktivnostima. Marketing je danas dosegnuo velike razmjere, ali doveo i do toga da marketinški pristupi zasićuju ciljane skupine ili potencijalne potrošače koji postaju imuni na promotivne aktivnosti. Osim što je važno da marketinška ulaganja budu isplativa i učinkovita, bitno je da imaju i pozitivan učinak na djelovanje potrošača. Ovim će se radom nastojati prikazati percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju i to kroz pojedinačno definiranje pojmova prikrivenog oglašavanja i percepcije potrošača, prikazivanje dosadašnjim istraživanja o istima, a potom i provođenjem istraživanja percepcije potrošača upravo o prikrivenom oglašavanju. analiziranim rezultatima će se prihvatiti odnosno odbaciti pretpostavku kako je percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju pozitivna, kao i pretpostavku da je prikriveno oglašavanje kao marketinška tehnika potrošačima prihvatljivija nego klasični promotivni program. Cilj rada je definirati pojmove prikriveno oglašavanje i percepcije ; analizirati dosadašnja istraživanja djelovanja percepcije potrošača na njihovo ponašanje ; postaviti temelje i okvir za provođenje i analiziranje rezultata istraživanja percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju te provesti anketno ispitivanje koje će omogućiti izvođenje zaključka percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju.
percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju; prikriveno oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Consumers' perception of a product placement
nije evidentirano
consumers' perception of a product placement; product placement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
03.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb