Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etički aspekti gerilskog marketinga (CROSBI ID 395784)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ivorek, Anita Etički aspekti gerilskog marketinga / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Ivorek, Anita

Horvat, Sandra

hrvatski

Etički aspekti gerilskog marketinga

Tema ovog završnog rada je etičnost gerilskog marketinga. Gerilski marketing je novi način u pronalaženju zanimljivih, alternativnih pristupa i puteva prema kupcima. Zbog djelomične zasićenosti klasičnim oblicima marketinške komunikacije, gerilski marketing doživljava se kao svojevrsno osvježenje u marketinškoj praksi. Na primjeru gerilskog marketinga snažno su utjecali razvoj i prihvaćenost novih tehnologija poput interneta i mobilne telefonije. Ovaj novi pristup izvrstan je fokusiranje i doseg pojedinačnih grupa s kojima se teže marketinški komunicira. No, gerilski marketing je često na meti različitih kritika, upravo zbog nekonvencionalnih metoda kojima se koristi te kojima poduzeća pokušavaju privući pažnju na sebe i istaknuti se, u cilju ostvarenja nekih svojih ciljeva. Tako je i etičnost njegove primjene često upitna. Cilj rada je upoznati gerilski marketing i poslovnu etiku te njihovu međusobnu korelaciju. Kroz različite primjere prikazana je primjena gerila marketinga te raspravljena sama etičnost u primjeni istog.

gerila marketing; poslovna etika

nije evidentirano

engleski

Ethics in guerilla marketing

nije evidentirano

guerilla marketing; business ethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

02.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija