Etički aspekti gerilskog marketinga (CROSBI ID 395784)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ivorek, Anita
Horvat, Sandra
hrvatski
Etički aspekti gerilskog marketinga
Tema ovog završnog rada je etičnost gerilskog marketinga. Gerilski marketing je novi način u pronalaženju zanimljivih, alternativnih pristupa i puteva prema kupcima. Zbog djelomične zasićenosti klasičnim oblicima marketinške komunikacije, gerilski marketing doživljava se kao svojevrsno osvježenje u marketinškoj praksi. Na primjeru gerilskog marketinga snažno su utjecali razvoj i prihvaćenost novih tehnologija poput interneta i mobilne telefonije. Ovaj novi pristup izvrstan je fokusiranje i doseg pojedinačnih grupa s kojima se teže marketinški komunicira. No, gerilski marketing je često na meti različitih kritika, upravo zbog nekonvencionalnih metoda kojima se koristi te kojima poduzeća pokušavaju privući pažnju na sebe i istaknuti se, u cilju ostvarenja nekih svojih ciljeva. Tako je i etičnost njegove primjene često upitna. Cilj rada je upoznati gerilski marketing i poslovnu etiku te njihovu međusobnu korelaciju. Kroz različite primjere prikazana je primjena gerila marketinga te raspravljena sama etičnost u primjeni istog.
gerila marketing; poslovna etika
nije evidentirano
engleski
Ethics in guerilla marketing
nije evidentirano
guerilla marketing; business ethics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
02.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb