Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 768078

Uloga suvremenih informacijskih komunikacijskih tehnologija u kvaliteti tjelesne i zdrastvene kulture


Jurak, Gregor; Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Uloga suvremenih informacijskih komunikacijskih tehnologija u kvaliteti tjelesne i zdrastvene kulture // Zbornik radova 24. ljetne škole kineziologa - Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez, 2015. str. 18-33 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Uloga suvremenih informacijskih komunikacijskih tehnologija u kvaliteti tjelesne i zdrastvene kulture
(Role of modern informational communication technologies on quality of physical education)

Autori
Jurak, Gregor ; Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 24. ljetne škole kineziologa - Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez, 2015, 18-33

ISBN
978-953-7965-04-4

Skup
24. ljetna škole kineziologa - Primjena i utjecaj novih tehnologija na kvalitetu rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 30.6.-4.7.2015

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Informacijsko komunikacijska tehnologija; e-učenje; dvorana; kurikulska korelacija
(Information communication technology; e-learning; gymnasium; cross-curricular connections)

Sažetak
Značajne promjene u okruženju u kojem mladi ljudi odrastaju, posljedice istih na antropološka obilježja mladih zahtijevaju drugačiji pristup podučavanju. Ovaj rad se, dakle, bavi izazovima kako na najbolji način iskoristiti suvremene uvjete života mladih ljudi i njihovih roditelja u kineziološkoj kulturi. Pretjerano ili nepotrebno korištenje različitih informacijsko komunikacijskih tehnologija mogu narušiti glavnu svrhu tjelesne i zdravstvene kulture – dobivanje odgovarajuće količine kvalitetne tjelesne aktivnosti kako bi optimizirali antropološki status. Rad predstavlja kritičko korištenje IKT-u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi gdje se IKT koristi prvenstveno za davanje učenicima kontrolne povratne informacije o rezultatima rada. Na taj način učenici aktivno sudjeluju u postupku razvoja motoričke sposobnosti, poboljšanju kontrole kretanja i razumijevanju značaja vježbanja. Koncept eLAN eksperimentalnog okruženja učenja tjelesne i zdravstvene kulture koji se sastoji od kombiniranja i integriranja različitih tehnoloških usluga na dijagnostičkoj bazi s materijalima za e-učenje za bolje razumijevanje sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture u dvorani je predstavljen kao jedno od mogućih rješenja. Ovaj okvir pozicionira dvoranu kao moderno okruženje za provedbu tjelesne i zdravstvene kulture kroz interdisciplinarnu suradnju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Kineziološki fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Ivan Prskalo, (236980)
Josip Babin, (186802)