Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 768006

Grbac, B.: B2B Marketing


Dlačić, Jasmina
Grbac, B.: B2B Marketing // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 27 (2015), 1; 137-138 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


Naslov
Grbac, B.: B2B Marketing

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 27 (2015), 1; 137-138

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
B2B marketing ; bussines market ; bussines buyers

Sažetak
Critical book review of B2B marketing, author: Grbac, Bruno, published by University of Rijeka, Faculty of Economics, Promarket, Rijeka, Croatia, 2015.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)

Časopis indeksira:


  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • SCOPUS, EBSCO Publishing, ProQuest ABI/INFORM, Directory of Open Access Journals – DOAJ, Hrčak, RePEc, Index Copernicus International