Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno-pedagoške kompetencije učitelja u kurikulumu kulture suvremene škole (CROSBI ID 395717)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Brust Nemet, Maja Socijalno-pedagoške kompetencije učitelja u kurikulumu kulture suvremene škole / Previšić, Vlatko ; Mlinarević, Vesnica (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Brust Nemet, Maja

Previšić, Vlatko ; Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Socijalno-pedagoške kompetencije učitelja u kurikulumu kulture suvremene škole

Zagovarajući humanističku teoriju učenja čiji pristup nastoji afirmirati slobodu, kompetenciju i potrebu ljudi za razvojem, aktivnim traženjem smisla i ispunjavanjem autonomno postavljenih ciljeva, ovaj je rad istražio socijalno-pedagoške kompetencije učitelja i njihovu važnost u kurikulumu kulture suvremene škole. U radu se pristupilo teorijskoj i empirijskog analizi. Rezultati kvantitativnog i kvalitativnog istraživanja provedenog među 696 učitelja u 30 osnovnih škola iz pet slavonskih županija Republike Hrvatske pokazuju identifikaciju socijalno-pedagoških kompetencija učitelja i kulture škola. Na temelju je teorijskih postavki i empirijskoga istraživanja utvrđena razina socijalno-pedagoške kompetencije učitelja te su ispitani stavovi i procjene učitelja o kulturi njihove škole. Rezultati istraživanja pokazuju visoko procijenjenu socijalno-pedagošku kompetentnost učitelja te pozitivnu kulturu škole. Osim razine socijalno-pedagoških kompetencija učitelja utvrđena je i povezanost socijalno-pedagoških kompetencija učitelja s kurikulumom kulture suvremene osnovne škole. Rezultati istraživanja doprinose boljem razumijevanju odnosa među različitim aspektima kulture te utvrđivanju uloge socijalno-pedagoških kompetencija u kurikulumu kulture suvremene škole. Identificiranjem socijalno-pedagoških kompetencija izdvojili su se čimbenici koje je potrebno unaprijediti za poticajnu kulturu suvremene škole. Naglaskom na kontekstualne čimbenike moguć je utjecaj na izradu novih studijskih programa i programa stručnoga usavršavanja, koji će doprinijeti povećanju kvalitete cjeloživotnog obrazovanja učitelja s većim naglaskom na razvijanje socijalno-pedagoških kompetencija i kurikuluma kulture suvremene škole.

socijalne kompetencije; pedagoške kompetencije; učitelji; kurikulum; kultura škole

nije evidentirano

engleski

Socio-Pedagogical Competences of Teachers in the Contemporary School Culture Curriculum

nije evidentirano

social competence; pedagogical competence; teachers; curriculum; school culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

327

30.06.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija