Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The essentials of texture mapping (CROSBI ID 625652)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vusić, Damir ; Bernik, Andrija ; Podboj, Branimir The essentials of texture mapping // Proceedings / Ćorić, Danko ; Irena, Žmak (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2015. str. 370-379

Podaci o odgovornosti

Vusić, Damir ; Bernik, Andrija ; Podboj, Branimir

engleski

The essentials of texture mapping

This work is based on project experience gained by the authors for over a year of cooperation. Some open questions are always asked i.e. how to texture a complex 3D model? What are the limits that are set by game or web engine? Is there an alternative way to achieve realism and obtaining various effects? What attitude to take regarding building a very detailed 3D modeling or replace details with 2D graphics? For these and other issues the authors give an example and suggestions on the way of work.

3D model ; texturing ; UV map ; Atlas map

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

370-379.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ćorić, Danko ; Irena, Žmak

Zagreb: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT)

1848-5359

Podaci o skupu

MATRIB 2015 International Conference on Materials, Wear, Recycling

predavanje

25.06.2015-27.06.2015

Vela Luka, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti