Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta (CROSBI ID 219534)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadoić, Zlatko
hrvatski
Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta
Pronalaženjem najboljeg rješenja, odnosno najpovoljnijeg, kako za korisnike PTT usluga tako i za poštanske organizacije moguće je uz usuglašavanje stavova sa korisnicima poštanskih i drugih usluga za područje svake jedinice PTT mreže, direktnim dogovorima sa lokalnom upravom na području koje se nalaze poštanski uredi, uzimajući pritom u obzir stavove potrebe i mogućnosti obiju strana. Potrebito je postepeno osloboditi se shvaćanja o našoj, „navodnoj“, tradicionalnoj obvezi da se obuhvate sva naselja u zemlji kvalitetnim pružanjem poštanskih usluga, jer to naprosto nismo u stanju uz ovakve niske, društveno određene cijene. Ocjenjuje se stoga , da je nastupilo vrijeme kada valja obznaniti da funkcionalnost poštanske mreže nije zavisna od ekonomskih zakonitosti ponude i potražnje i da, imajući u vidu zakonske propise o funkcionalnosti i kvalitetu usluga u sustavu poštanskog prometa poštanske organizacije nisu u mogućnosti utjecati na razinu rentabilnosti.
radno vrijeme; poštanski promet; pošta; korisnici usluga;
Simpozij PTT poduzeća ZJPTT u Kikindi, Svibanj 1981. godine - stručni rad - izlaganje na simpoziju.
engleski
The needs of users of postal services and post office opening hours
nije evidentirano
working hours; postal service; post office; service users;
nije evidentirano