Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta (CROSBI ID 219534)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kadoić, Zlatko Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta // PTT saobraćaj, 3 (1981), 4; 10-11

Podaci o odgovornosti

Kadoić, Zlatko

hrvatski

Potrebe korisnika PTT usluga i radno vrijeme pošta

Pronalaženjem najboljeg rješenja, odnosno najpovoljnijeg, kako za korisnike PTT usluga tako i za poštanske organizacije moguće je uz usuglašavanje stavova sa korisnicima poštanskih i drugih usluga za područje svake jedinice PTT mreže, direktnim dogovorima sa lokalnom upravom na području koje se nalaze poštanski uredi, uzimajući pritom u obzir stavove potrebe i mogućnosti obiju strana. Potrebito je postepeno osloboditi se shvaćanja o našoj, „navodnoj“, tradicionalnoj obvezi da se obuhvate sva naselja u zemlji kvalitetnim pružanjem poštanskih usluga, jer to naprosto nismo u stanju uz ovakve niske, društveno određene cijene. Ocjenjuje se stoga , da je nastupilo vrijeme kada valja obznaniti da funkcionalnost poštanske mreže nije zavisna od ekonomskih zakonitosti ponude i potražnje i da, imajući u vidu zakonske propise o funkcionalnosti i kvalitetu usluga u sustavu poštanskog prometa poštanske organizacije nisu u mogućnosti utjecati na razinu rentabilnosti.

radno vrijeme; poštanski promet; pošta; korisnici usluga;

Simpozij PTT poduzeća ZJPTT u Kikindi, Svibanj 1981. godine - stručni rad - izlaganje na simpoziju.

engleski

The needs of users of postal services and post office opening hours

nije evidentirano

working hours; postal service; post office; service users;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (4)

1981.

10-11

objavljeno

0352-0056

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija