Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 395660)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gal, Marijeta Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Gal, Marijeta

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture

Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole izvodi se prema otvorenome modelu, a prisutna su područja pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elementa glazbene kreativnosti u koje ubrajamo i glazbene igre. Prema njemu, slušanje glazbe jedina je obvezna aktivnost, a ostali sadržaji ovise o izboru učitelja. U nastavnom programu glazbene kulture preporučuje se često korištenje glazbenih igara zbog toga što utječu na razvoj glazbenih sposobnosti učenika. U okviru ovoga rada, u ožujku 2015. godine, provedeno je istraživanje u prva tri razreda Osnovne škole „Mate Lovrak“ u Vladislavcima. Cilj je istraživanja bio spoznati jesu li učenici mlađe školske dobi zainteresirani za glazbene igre, koje glazbene igre preferiraju i ima li razlike u preferenciji različitih glazbenih igara s obzirom na dob učenika. Rezultati su pokazali da učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Također, ustanovljeno je i da odrastanjem opada interes za glazbene igre. S obzirom na dob, učenici prvog razreda i trećeg razreda više vole izvoditi igre s ritmovima, dok su učenicima drugog razreda draže igre s pjevanjem. Kako je ovo istraživanje pokazalo da učenici vole izvoditi glazbene igre, učitelji im trebaju i omogućiti njihovo izvođenje i to ponajprije glazbenih igara s ritmovima jer ih učenici prva tri razreda osnove škole najviše preferiraju. Zbog toga, učitelji bi trebali iskoristiti mogućnost otvorenoga modela nastave glazbene kulture, osluškivati želje učenika te stvoriti suradničko i poticajno okruženje kako bi nastava glazbe bila zanimljiva i dinamična.

glazbene igre; nastava glazbene kulture; razredna nastava

nije evidentirano

engleski

Opinions of students of younger school age on the musical games in teaching of music

nije evidentirano

music games; music lessons; early primary school education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

30.06.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija