Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 395660)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gal, Marijeta
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Mišljenja učenika mlađe školske dobi o glazbenim igrama u nastavi glazbene kulture
Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole izvodi se prema otvorenome modelu, a prisutna su područja pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elementa glazbene kreativnosti u koje ubrajamo i glazbene igre. Prema njemu, slušanje glazbe jedina je obvezna aktivnost, a ostali sadržaji ovise o izboru učitelja. U nastavnom programu glazbene kulture preporučuje se često korištenje glazbenih igara zbog toga što utječu na razvoj glazbenih sposobnosti učenika. U okviru ovoga rada, u ožujku 2015. godine, provedeno je istraživanje u prva tri razreda Osnovne škole „Mate Lovrak“ u Vladislavcima. Cilj je istraživanja bio spoznati jesu li učenici mlađe školske dobi zainteresirani za glazbene igre, koje glazbene igre preferiraju i ima li razlike u preferenciji različitih glazbenih igara s obzirom na dob učenika. Rezultati su pokazali da učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Također, ustanovljeno je i da odrastanjem opada interes za glazbene igre. S obzirom na dob, učenici prvog razreda i trećeg razreda više vole izvoditi igre s ritmovima, dok su učenicima drugog razreda draže igre s pjevanjem. Kako je ovo istraživanje pokazalo da učenici vole izvoditi glazbene igre, učitelji im trebaju i omogućiti njihovo izvođenje i to ponajprije glazbenih igara s ritmovima jer ih učenici prva tri razreda osnove škole najviše preferiraju. Zbog toga, učitelji bi trebali iskoristiti mogućnost otvorenoga modela nastave glazbene kulture, osluškivati želje učenika te stvoriti suradničko i poticajno okruženje kako bi nastava glazbe bila zanimljiva i dinamična.
glazbene igre; nastava glazbene kulture; razredna nastava
nije evidentirano
engleski
Opinions of students of younger school age on the musical games in teaching of music
nije evidentirano
music games; music lessons; early primary school education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
30.06.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek