Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece (CROSBI ID 54396)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Nenadić-Bilan, Diana
hrvatski
Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece
Republika Hrvatska je započela harmonizaciju visokog obrazovanja s Europskom unijom potpisivanjem Bolonjske deklaracije 2001.godine. Od akademske godine 2005./2006. svi sveučilišni studiji u Hrvatskoj usklađeni su sa zahtjevima bolonjskoga procesa. Implementacijom Bolonjske deklaracije osigurali su se uvjeti utemeljenja sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se obrazlažu pozitivni učinci provedbe bolonjskog procesa, ali i uočeni nedostaci.
bolonjski proces ; obrazovanje odgojitelja ; sveučilišni studij ranog i predškolskog odgoja
nije evidentirano
engleski
The meaning of the Bologna process in the preschool teacher education
nije evidentirano
Bologna process ; preschool teachers’ education ; university study of early and preschool education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
---.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split:
2015.
978-953-7395-73-5