Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece (CROSBI ID 54396)

Prilog u knjizi | stručni rad

Nenadić-Bilan, Diana Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split, 2015. str. ---

Podaci o odgovornosti

Nenadić-Bilan, Diana

hrvatski

Značenje Bolonjskog procesa u obrazovanju odgojitelja predškolske djece

Republika Hrvatska je započela harmonizaciju visokog obrazovanja s Europskom unijom potpisivanjem Bolonjske deklaracije 2001.godine. Od akademske godine 2005./2006. svi sveučilišni studiji u Hrvatskoj usklađeni su sa zahtjevima bolonjskoga procesa. Implementacijom Bolonjske deklaracije osigurali su se uvjeti utemeljenja sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se obrazlažu pozitivni učinci provedbe bolonjskog procesa, ali i uočeni nedostaci.

bolonjski proces ; obrazovanje odgojitelja ; sveučilišni studij ranog i predškolskog odgoja

nije evidentirano

engleski

The meaning of the Bologna process in the preschool teacher education

nije evidentirano

Bologna process ; preschool teachers’ education ; university study of early and preschool education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split:

2015.

978-953-7395-73-5

Povezanost rada

Pedagogija