Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU (CROSBI ID 625294)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vlastelić, Anastazija ; Galunić, Ivana SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU. 2015. str. ---

Podaci o odgovornosti

Vlastelić, Anastazija ; Galunić, Ivana

hrvatski

SOCIOLINGVISTIČKA ANALIZA PRILAGODBE AUTOMOBILSKIH REKLAMA JUŽNOSLAVENSKOM TRŽIŠTU

Uvjerenje da roba daje značenje pojedincima i njihovim ulogama u društvu ideologija je nastala proizvodnim i potrošačkim procvatom 20-ih godina prošloga stoljeća i od tada ima neprikosnoveni primat na globalnoj razin. Sredstva kojima se koriste tvorci reklama da bi utjecali na (pod)svijest potrošača daleko su od slučajnih i naivnih, a svi imaju isti cilj: stvaranje (mijenjanje, promjena) vrijednosti, želja i stavova. Kako ti parametri nisu za sve društvene skupine isti, važno je poznavati referentni okvir ciljne skupine, odnosno materijal iz kojega se oblikuje njezin svjetonazor.

jezik reklama ; sociolingvistika ; automobilska industrija ; južnoslavenski jezici

Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu Hrvatska pisana baština od 17. do 19. stoljeća (br. 13.04.1.2.03), koji financira Sveučilište u Rijeci.

engleski

SOCIOLINGUSTIC ANALYSIS OF ADJUSTMENTS AUTOMOTIVE ADVERTISING AT SOUTH SLAVICS MARKET

nije evidentirano

language of advertizing ; car industry ; South Slavics languages

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

na 9. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii SYNCHRÓNNE A DIACHRÓNNE KONTEXTY JAZYKOVEJ KOMUNIKÁCIE

predavanje

17.09.2015-18.09.2015

Banská Bystrica, Slovačka

Povezanost rada

Filologija