Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poštansko tržište u poslovnim zonama RH (CROSBI ID 219197)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kadoić, Zlatko Postal Market in Business Zones of the Republic of Croatia / Poštansko tržište u poslovnim zonama RH // Pošta, 1 (2008), 6; 25-32

Podaci o odgovornosti

Kadoić, Zlatko

hrvatski

Poštansko tržište u poslovnim zonama RH

Konkurentnost velikih prometnih organizacija Republike Hrvatske je u znatnoj mjeri povezana s načelima suvremenog poslovnog organiziranja primjenom modela profitnih organizacija usmjerenih stvaranju dovoljno atraktivne količine profita primjenjivom strategijom upravljanja ukupnim resursima organizacije, pod uvjetom da se stalno podržava rast i održivi razvitak poduzeća, a po mogućnosti u skladu s programom službene politike Vlade Republike Hrvatske koja u pravilu ima dominantan utjecaj na kreiranje poslovne politike javnih gospodarskih subjekata, posebice onih korporacija koje su u njezinom vlasništvu, u čemu ni Hrvatska pošta d.d. nije iznimka. Specijaliziranim poslovnim ponašanjem, primjenom načela suvremene organizacije i gospodarstva te sofisticiranim tehnikama marketinga i menadžmenta u skladnim kombinacijama poslovnih resursa prometnim gospodarskim subjektima valja nastupiti u slobodnim i poduzetničkim zonama, moguće pod uvjetima istim za sve druge poduzetnike što uz valjanu strategiju i prihvatljive projekte može dio od ukupnog financijskog prometa svake zone preusmjeriti u poslovne tijekove prometnog poduzeća «članice» zone

poslovne zone; strategija; tržište; menadžment

nije evidentirano

engleski

Postal Market in Business Zones of the Republic of Croatia

Konkurentnost velikih prometnih organizacija Republike Hrvatske je u znatnoj mjeri povezana s načelima suvremenog poslovnog organiziranja primjenom modela profitnih organizacija usmjerenih stvaranju dovoljno atraktivne količine profita primjenjivom strategijom upravljanja ukupnim resursima organizacije, pod uvjetom da se stalno podržava rast i održivi razvitak poduzeća, a po mogućnosti u skladu s programom službene politike Vlade Republike Hrvatske koja u pravilu ima dominantan utjecaj na kreiranje poslovne politike javnih gospodarskih subjekata, posebice onih korporacija koje su u njezinom vlasništvu, u čemu ni Hrvatska pošta d.d. nije iznimka. Specijaliziranim poslovnim ponašanjem, primjenom načela suvremene organizacije i gospodarstva te sofisticiranim tehnikama marketinga i menadžmenta u skladnim kombinacijama poslovnih resursa prometnim gospodarskim subjektima valja nastupiti u slobodnim i poduzetničkim zonama, moguće pod uvjetima istim za sve druge poduzetnike što uz valjanu strategiju i prihvatljive projekte može dio od ukupnog financijskog prometa svake zone preusmjeriti u poslovne tijekove prometnog poduzeća «članice» zone

business zones; strategy; market; management

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (6)

2008.

25-32

objavljeno

1846-0380

Povezanost rada

Povezane osobe



Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija