Poštansko tržište u poslovnim zonama RH (CROSBI ID 219197)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadoić, Zlatko
hrvatski
Poštansko tržište u poslovnim zonama RH
Konkurentnost velikih prometnih organizacija Republike Hrvatske je u znatnoj mjeri povezana s načelima suvremenog poslovnog organiziranja primjenom modela profitnih organizacija usmjerenih stvaranju dovoljno atraktivne količine profita primjenjivom strategijom upravljanja ukupnim resursima organizacije, pod uvjetom da se stalno podržava rast i održivi razvitak poduzeća, a po mogućnosti u skladu s programom službene politike Vlade Republike Hrvatske koja u pravilu ima dominantan utjecaj na kreiranje poslovne politike javnih gospodarskih subjekata, posebice onih korporacija koje su u njezinom vlasništvu, u čemu ni Hrvatska pošta d.d. nije iznimka. Specijaliziranim poslovnim ponašanjem, primjenom načela suvremene organizacije i gospodarstva te sofisticiranim tehnikama marketinga i menadžmenta u skladnim kombinacijama poslovnih resursa prometnim gospodarskim subjektima valja nastupiti u slobodnim i poduzetničkim zonama, moguće pod uvjetima istim za sve druge poduzetnike što uz valjanu strategiju i prihvatljive projekte može dio od ukupnog financijskog prometa svake zone preusmjeriti u poslovne tijekove prometnog poduzeća «članice» zone
poslovne zone; strategija; tržište; menadžment
nije evidentirano
engleski
Postal Market in Business Zones of the Republic of Croatia
Konkurentnost velikih prometnih organizacija Republike Hrvatske je u znatnoj mjeri povezana s načelima suvremenog poslovnog organiziranja primjenom modela profitnih organizacija usmjerenih stvaranju dovoljno atraktivne količine profita primjenjivom strategijom upravljanja ukupnim resursima organizacije, pod uvjetom da se stalno podržava rast i održivi razvitak poduzeća, a po mogućnosti u skladu s programom službene politike Vlade Republike Hrvatske koja u pravilu ima dominantan utjecaj na kreiranje poslovne politike javnih gospodarskih subjekata, posebice onih korporacija koje su u njezinom vlasništvu, u čemu ni Hrvatska pošta d.d. nije iznimka. Specijaliziranim poslovnim ponašanjem, primjenom načela suvremene organizacije i gospodarstva te sofisticiranim tehnikama marketinga i menadžmenta u skladnim kombinacijama poslovnih resursa prometnim gospodarskim subjektima valja nastupiti u slobodnim i poduzetničkim zonama, moguće pod uvjetima istim za sve druge poduzetnike što uz valjanu strategiju i prihvatljive projekte može dio od ukupnog financijskog prometa svake zone preusmjeriti u poslovne tijekove prometnog poduzeća «članice» zone
business zones; strategy; market; management
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano