Pregled bibliografske jedinice broj: 766004
Menadžment prometnih organizacija u poslovnim zonama Republike Hrvatske
Menadžment prometnih organizacija u poslovnim zonama Republike Hrvatske // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 28 (2008), 6; 384-389 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 766004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment prometnih organizacija u poslovnim zonama Republike Hrvatske
(Management of Traffic Organizations in the Business Zones of the Republic of Croatia)
Autori
Kadoić, Zlatko
Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 28
(2008), 6;
384-389
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
prometne organizacije; Republika Hrvatska; menadžment; poslovne zone; specijalizacija
(transport organizations; republic of Croatia; management; business zones; specialization)
Sažetak
Konkurentnost velikih prometnih organizacija Republike Hrvatske u znatnoj je mjeri povezana s načelima suvremenog poslovnog organiziranja primjenom modela profitnih organizacija usmjerenih stvaranju dovoljno atraktivne količine profita primjenjivom strategijom upravljanja ukupnim resursima organizacije, pod uvjetom da se stalno podržava rast i održivi razvitak kompanije, a po mogućnosti u skladu s programom službene politike Vlade Republike Hrvatske, koja u pravilu ima dominantan utjecaj na kreiranje poslovne politike javnih gospodarskih subjekata, posebice onih korporacija koje su u njezinom vlasništvu, u čemu nije izuzetak ni Hrvatska pošta d.d. Ukazuje se na to da se na području Republike Hrvatske otvaraju nove mogućnosti i šanse gospodarskim subjektima poticajnim mjerama Vlade Republike Hrvatske koje valja iskoristiti te snažnije zakoračiti na tržište rada i poduzetništva, odnosno prometne kapacitete svake pojedine organizacije potrebito je samostalno ili udružene implementirati u područja velike koncentracije kapitala, uglavnom promjenom dosadašnje poslovne politike iz područja proizvodnje masovnih usluga za veliko tržište i segmentiranjem tržišta. Specijaliziranim poslovnim ponašanjem, primjenom načela suvremene organizacije i ekonomije, te sofisticiranim tehnikama marketinga i menadžmenta u skladnim kombinacijama poslovnih resursa, prometnim gospodarskim subjektima valja nastupiti u slobodnim i poduzetničkim zonama, moguće, pod uvjetima jednakim za sve druge poduzetnike, što uz valjanu strategiju i prihvatljive projekte može dio od ukupnog financijskog prometa svake zone preusmjeriti u poslovne tijekove prometne kompanije „članice“ zone.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija
Napomena
Zbornik radova, Vol. 3., Petnaesto međunarodno znanstveno stručno savjetovanje "Prometni sustavi 2008." Pod pokroviteljstvom međunarodne znanstvene asocijacije International Federation of Communication Association, HZDP - Hrvatsko znanstveno društvo za promet, Opatija 17. I 18.. Travnja 2008., Pp 57 -65