Menadžment kvalitete poštanskih usluga velikih gradova / Zlatko Kadoić. (CROSBI ID 219171)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kadoić, Zlatko
hrvatski
Menadžment kvalitete poštanskih usluga velikih gradova / Zlatko Kadoić.
Suvremena globalna kretanja u svim gospodarskim područjima uvjetuju menadžmentu velikih kompanija, da kao strategijski cilj postavljaju “potpuno upravljanje kvalitetom (TQM)”. Cilj ovog rada je pokazati da razina kvalitete poštanskih usluga nije dovoljna, ali da postoje rješenja kojima je moguće iz temelja promijeniti ponašanje menadžmenta i radnika Pošte na putu do vrhunske kvalitete poštanskih proizvoda i usluga, i osiguranja primjerene količine profita potrebnog za servisiranje dugoročno stabilnog razvoja nacionalnog poštanskog operatora, pod uvjetom da se redefiniraju postojeći ciljevi svih organizacijskih dijelova kompanije i izgradi politika i strategija potpune kvalitete poštanskog sustava usmjerena finalnoj proizvodnji visoko kvalitetnih poštanskih proizvoda – usluga, posebice na tržištima velikih gradova.
Menadžment; poštanske usluge; gradovi
Zbornik radova Vol. 1, jedanaesto međunarodno znanstveno stručno savjetovanje "Promet u gradovima", pod pokroviteljstvom međunarodne znanstvene asocijacije International Federation of Communication Association, HZDP - Hrvatsko znanstveno društvo za promet, Opatija 24.-25. travnja 2003., str. 57-65.
engleski
Management of Quality of Postal Services in Big Cities
nije evidentirano
Management; postal services; cities
nije evidentirano