Poštansko turističko tržište (CROSBI ID 219167)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Kadoić, Zlatko
hrvatski
Poštansko turističko tržište
Konkurentnost poduzeća u današnjim uvjetima poslovanja jedno je od iznimno vrijednih obilježja poduzeća na tržištima. Budući da svako poduzeće nastoji biti bolje od drugih, ono treba sve svoje resurse usmjeriti tako da se čine operacijski djelotvorna i vrhunski produktivna kako bi tvrtka opstala na tržištu, pa će izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti biti ključan zadatak menadžmenta Hrvatske pošte u ostvarivanju strategijskoga cilja - potpune komercijalizacije poduzeća, što je moguće postupno postići agresivnijim nastupom na postojećem tržištu i osnivanjem novih tržišta - poštanskog turističkog tržišta.
pošta; turizam; tržište
Zbornik radova, Vol. 1, deveto međunarodno znanstveno stručno savjetovanje "Promet i turizam", pod pokroviteljstvom međunarodne znanstvene asocijacije International Federation of Communication Association, HZDP - Hrvatsko znanstveno društvo za promet, Opatija 26.-27. travnja 2001., str. 125-132.
engleski
Tourist Postal Market
nije evidentirano
post; tourism; market
nije evidentirano