Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poštansko turističko tržište (CROSBI ID 219167)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kadoić, Zlatko Poštansko turističko tržište // Suvremeni promet, 21 (2001), 1-2; 125-132

Podaci o odgovornosti

Kadoić, Zlatko

hrvatski

Poštansko turističko tržište

Konkurentnost poduzeća u današnjim uvjetima poslovanja jedno je od iznimno vrijednih obilježja poduzeća na tržištima. Budući da svako poduzeće nastoji biti bolje od drugih, ono treba sve svoje resurse usmjeriti tako da se čine operacijski djelotvorna i vrhunski produktivna kako bi tvrtka opstala na tržištu, pa će izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti biti ključan zadatak menadžmenta Hrvatske pošte u ostvarivanju strategijskoga cilja - potpune komercijalizacije poduzeća, što je moguće postupno postići agresivnijim nastupom na postojećem tržištu i osnivanjem novih tržišta - poštanskog turističkog tržišta.

pošta; turizam; tržište

Zbornik radova, Vol. 1, deveto međunarodno znanstveno stručno savjetovanje "Promet i turizam", pod pokroviteljstvom međunarodne znanstvene asocijacije International Federation of Communication Association, HZDP - Hrvatsko znanstveno društvo za promet, Opatija 26.-27. travnja 2001., str. 125-132.

engleski

Tourist Postal Market

nije evidentirano

post; tourism; market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (1-2)

2001.

125-132

objavljeno

0351-1898

Povezanost rada

Povezane osobe



Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija