Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja (CROSBI ID 395527)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hederić, Vanja Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja / Kolak, Ante ; Šagud, Mirjana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Hederić, Vanja

Kolak, Ante ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja

Iako se pristup djeci i radu u dječjim vrtićima promijenio pod utjecajima novih paradigmi ranog odgoja, u školi je ostao gotovo isti što je i dovelo do diskontinuiteta između dva sustava. Diskontinuitet se naročito osjeća u tri područja i to u prostoru škole i dječjeg vrtića, raspodjeli vremena te ponašanju djece, odgajatelja i učitelja. Postizanje kontinuiteta, koji u Hrvatskoj nije na zavidnoj razini, jedna je od važnih kategorija kvalitete današnjeg sustava odgoja i obrazovanja. Istraživanje je provedeno promatranjem u predškolskoj skupini dječjeg vrtića i u prvom razredu osnovne škole na temelju unaprijed sastavljenog obrasca za praćenje. Dobiveni rezultati potvrdili su određene sumnje koje su postojale u pogledu odrednica diskontinuiteta u uvjetima i radu s predškolcima i učenicima prvog razreda.

škola; dječji vrtić; diskontinuitet; prijelaz

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of the conditions and the behavior of children, teachers and educators in the year before school and at the beginning of primary education

nije evidentirano

school; kindergarten; discontinuity; transition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

18.06.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija