Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja (CROSBI ID 395527)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hederić, Vanja
Kolak, Ante ; Šagud, Mirjana
hrvatski
Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja
Iako se pristup djeci i radu u dječjim vrtićima promijenio pod utjecajima novih paradigmi ranog odgoja, u školi je ostao gotovo isti što je i dovelo do diskontinuiteta između dva sustava. Diskontinuitet se naročito osjeća u tri područja i to u prostoru škole i dječjeg vrtića, raspodjeli vremena te ponašanju djece, odgajatelja i učitelja. Postizanje kontinuiteta, koji u Hrvatskoj nije na zavidnoj razini, jedna je od važnih kategorija kvalitete današnjeg sustava odgoja i obrazovanja. Istraživanje je provedeno promatranjem u predškolskoj skupini dječjeg vrtića i u prvom razredu osnovne škole na temelju unaprijed sastavljenog obrasca za praćenje. Dobiveni rezultati potvrdili su određene sumnje koje su postojale u pogledu odrednica diskontinuiteta u uvjetima i radu s predškolcima i učenicima prvog razreda.
škola; dječji vrtić; diskontinuitet; prijelaz
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of the conditions and the behavior of children, teachers and educators in the year before school and at the beginning of primary education
nije evidentirano
school; kindergarten; discontinuity; transition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
18.06.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb