Impact of promotion costs on company's profitability (CROSBI ID 625106)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Markota, Ljerka ; Aljinović Barać, Željana ; Knezović, Vinka
engleski
Impact of promotion costs on company's profitability
Svrha ovog rada je teorijski identificirati i razgraničiti specifičnosti različitih troškova promidžbe i utvrditi utječu li na profitabilnost poduzeća, pretpostavljajući da će poduzeća koja više ulažu u promidžbene aktivnosti ostvarivati i veće prihode i biti profitabilniji. Dodatno, predmetnim istraživanjem će se ispitati postoji li razlika u visini ulaganja u promidžbu s obzirom na pravni ustroj i veličinu društva, polazeći od pretpostavke da veliki poduzetnici i poduzeća koja su ustrojena kao dionička društva raspolažu s više novčanih sredstava, te posljedično više i ulažu u promidžbene aktivnosti. Istraživanje je provedeno na nasumično odabranom uzorku od 67 poduzeća u 2012. godini, a dobiveni rezultati pokazuju da udio troškova promidžbe u ukupnim troškovima značajno utječe na profitabilnost poslovanja, dok s druge strane ne postoji značajna razlika u promidžbenim ulaganjima ni prema pravnom ustroju niti s obzirom na veličinu poduzeća.
promotion costs ; profitability ; size ; legal form
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-138.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Računovodstvo i menadžment – RiM: 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: zbornik radova s međunarodne i stručne konferencije
Jurić, Đurđica
Primošten: Udruga Hrvatski računovođa
978-953-7828-10-3
Podaci o skupu
15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment - RiM
predavanje
11.06.2015-12.06.2015
Primošten, Hrvatska