Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike (CROSBI ID 624987)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Sertić, Martina Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike // MIPRO / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.). 2012. str. 1689-1694

Podaci o odgovornosti

Sertić, Martina

hrvatski

Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike

U posljednjih petnaestak godina došlo je do svojevrsnog "booma" u razvoju tehnologije koja na ovaj ili onaj način ima poveznicu s obrazovanjem (nastavom, popularnom znanošću). U širem smislu, svako novo saznanje nečega novoga ili pak nadopunjavanje znanja onoga staroga, jeste svojevrstan oblik obrazovanja. U današnjem obrazovanju postalo je nezamislivo ne koristiti računalo i informatičke tehnologije. Internet je postao neizostavni segment obrazovanja i sve više dobiva na značenju. Internet je mladima omogući brži pristup informacijama kroz razne online edukativne sadržaje i interaktivne alate. Interaktivni sadržaji bi trebali biti veza između profesora i učenika, te omogućiti kvalitetniji rad u školi i kod kuće, a ujedno bi potaknuli mlade ljude na daljnje istraživanje i bavljenje ovim i nekim drugim sadržajima. Interaktivni sadržaji u nastavi filozofije i logike trebali bi biti spona između nastavnog gradiva i praktične primjene. U radu je navedeno par primjera interaktivnih alata koje se koristilo u nastavi. Na kraju rada nalazi se i anketni listić koji je sastavljen iz razloga provjere zadovoljstva učenika interaktivnim alatima u nastavi. Zatim slijedi analiza anketnog listića i prikaz podataka.

Interaktivni alati; filozofija; logika; Internet i obrazovanje; interaktivni alati u obrazovanju; nastavi; primjena novih tehnologije u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

The use of interactive content in the teaching of philosophy and logic

nije evidentirano

philosophy and logic; digital content; Internet and education; interactive software

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1689-1694.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mipro proceedings 2012

Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka.

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-069-4

1847-3946

Podaci o skupu

MIPRO 2012

predavanje

21.05.2012-25.05.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Informacijske i komunikacijske znanosti