Programiranje i ICT u nastavi - zašto i kako? (CROSBI ID 624970)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Škvorc, Dejan
hrvatski
Programiranje i ICT u nastavi - zašto i kako?
U izlaganju je prikazana projekcija kompetencija potrebnih na budućem tržištu rada s naglaskom na digitalnu kompetenciju te kompetentnost hrvatskih učenika, odnosno njihovo zaostajanje u matematičkim, čitalačkim i prirodoslovnim postignućima na međunarodnim PISA ispitima u odnosu na vršnjake iz drugih zemalja. Istaknuta je važnost nastave informatike u osnovnoj školi koja osim digitalne pismenosti mora nužno obuhvatiti i rješavanje problema programiranjem. Prikazan je prijedlog sadržaja nastave informatike po uzoru na engleski nacionalni kurikulum.
nastavni program informatike; hrvatski obrazovni sustav; PISA istraživanja; digitalna kompetencija
nije evidentirano
engleski
Programming and ICT in Pre-University Education - Why and How?
nije evidentirano
informatics curricula; Croatian educational system; PISA tests; digital competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2015.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Okrugli stol "Nastava informatike u hrvatskom obrazovnom sustavu"
ostalo
14.04.2015-14.04.2015
Zagreb, Hrvatska