Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Early recognition of atypical language development: language screening in preschool children (CROSBI ID 54247)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Olujić, Marina ; Hržica, Gordana ; Srebačić, Ivana Early recognition of atypical language development: language screening in preschool children // Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama / Kuvač Kraljević, Jelena (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 88-99

Podaci o odgovornosti

Olujić, Marina ; Hržica, Gordana ; Srebačić, Ivana

engleski

Early recognition of atypical language development: language screening in preschool children

Rano prepoznavanje djece s jezičnim teškoćama ključno je za njihovu pravovremenu uključenost u terapiju te praćenje tijekom školovanja. Rani i brzi probir rizične djece pri tome može biti presudan. Takav se probir provodi standardiziranim probirnim testovima jezičnog razvoja. Opis testa te put njegove standardizacije, s posebnim naglaskom na usporedbu grupnog i individualnog pristupa, opisani su u radu.

language screening, test standardization, individual and group screening

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

88-99.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kuvač Kraljević, Jelena

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2015.

978-953-6418-76-3

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Logopedija