Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjena stečenih pedagoških kompetencija nakon kolegija Metodike prirode i društva pripravnika primarnog obrazovanja (CROSBI ID 624911)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Stanić, Ivana ; Borić, Ivana Procjena stečenih pedagoških kompetencija nakon kolegija Metodike prirode i društva pripravnika primarnog obrazovanja // oft he Teacher and pre-school Teacher training The Influence of methodology Teaghing on the quality / Czékusi , Geza ; Major, Lenke (ur.). Subotica: University of Novoi Sad,, 2015. str. 68-75

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Stanić, Ivana ; Borić, Ivana

hrvatski

Procjena stečenih pedagoških kompetencija nakon kolegija Metodike prirode i društva pripravnika primarnog obrazovanja

Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Završetkom Integriranoga preddiplomskoga i diplomskoga Učiteljskoga studija u Osijeku studenti stječu različite pedagoške i stručne kompetencije potrebne za izvođenje i organiziranje odgoja i obrazovanja učenika primarnog obrazovanja. Cilj ovoga istraživanja je ispitati kako pripravnici primarnog obrazovanja procjenjuju svoje stečene pedagoške kompetencije nakon položenog kolegija Metodike prirode i društva te završenog Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku. Uzorak istraživanja činilo je 58 pripravnika primarnog obrazovanja. Za potrebe istraživanja sastavljen je upitnik kojim je ispitana procjena pripravnika o stečenim pedagoškim kompetencijama nakon kolegija Metodike prirode i društva (15 tvrdnji). Istraživanje je provedeno tijekom veljače 2015. Rezultati su pokazali da pripravnici primarnog obrazovanja procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nakon Metodike prirode i društva vrlo dobrima do odličnima. Sudionici koji su odradili cijeli ili polovinu pripravničkog staža u prosijeku procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nešto boljima od onih koji su na početku pripravničkog staža. Pripravnici primarnog obrazovanja moraju trajno usavršavati pedagoške kompetencije u skladu sa suvremenim pedagoškim teorijama didaktike i metodike nastavnog rada.

pedagoške kompetencije ; pripravnici primarnog obrazovanja ; Metodika prirode i društva ; kompetentan učitelj

nije evidentirano

engleski

Assessment of the acquired pedagogical competences of primary education trainees after the Methodology of Science course

nije evidentirano

pedagogical competences ; primary education trainees ; Methodology of science ; competent teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-75.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Czékusi , Geza ; Major, Lenke

Subotica: University of Novoi Sad,

978-86-87095-55-7

Podaci o skupu

4. MEĐUNARODNA METODIČKA ZNANSTVENA KONFERENCIJA UČINCI NASTAVE METODIKE NA KVALITETNIJE OBRAZOVANJA UČITELJA I ODGOJITELJA

predavanje

30.05.2015-30.05.2015

Subotica, Srbija

Povezanost rada

nije evidentirano