Procjena stečenih pedagoških kompetencija nakon kolegija Metodike prirode i društva pripravnika primarnog obrazovanja (CROSBI ID 624911)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Stanić, Ivana ; Borić, Ivana
hrvatski
Procjena stečenih pedagoških kompetencija nakon kolegija Metodike prirode i društva pripravnika primarnog obrazovanja
Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Završetkom Integriranoga preddiplomskoga i diplomskoga Učiteljskoga studija u Osijeku studenti stječu različite pedagoške i stručne kompetencije potrebne za izvođenje i organiziranje odgoja i obrazovanja učenika primarnog obrazovanja. Cilj ovoga istraživanja je ispitati kako pripravnici primarnog obrazovanja procjenjuju svoje stečene pedagoške kompetencije nakon položenog kolegija Metodike prirode i društva te završenog Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku. Uzorak istraživanja činilo je 58 pripravnika primarnog obrazovanja. Za potrebe istraživanja sastavljen je upitnik kojim je ispitana procjena pripravnika o stečenim pedagoškim kompetencijama nakon kolegija Metodike prirode i društva (15 tvrdnji). Istraživanje je provedeno tijekom veljače 2015. Rezultati su pokazali da pripravnici primarnog obrazovanja procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nakon Metodike prirode i društva vrlo dobrima do odličnima. Sudionici koji su odradili cijeli ili polovinu pripravničkog staža u prosijeku procjenjuju svoje pedagoške kompetencije nešto boljima od onih koji su na početku pripravničkog staža. Pripravnici primarnog obrazovanja moraju trajno usavršavati pedagoške kompetencije u skladu sa suvremenim pedagoškim teorijama didaktike i metodike nastavnog rada.
pedagoške kompetencije ; pripravnici primarnog obrazovanja ; Metodika prirode i društva ; kompetentan učitelj
nije evidentirano
engleski
Assessment of the acquired pedagogical competences of primary education trainees after the Methodology of Science course
nije evidentirano
pedagogical competences ; primary education trainees ; Methodology of science ; competent teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
68-75.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Czékusi , Geza ; Major, Lenke
Subotica: University of Novoi Sad,
978-86-87095-55-7
Podaci o skupu
4. MEĐUNARODNA METODIČKA ZNANSTVENA KONFERENCIJA UČINCI NASTAVE METODIKE NA KVALITETNIJE OBRAZOVANJA UČITELJA I ODGOJITELJA
predavanje
30.05.2015-30.05.2015
Subotica, Srbija