Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj (CROSBI ID 776807)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Rajh, Edo ; Anić, Ivan-Damir ; Budak, Jelena
hrvatski
Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
U studiji „Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj“ analiziraju se obilježja hrvatskog društva prema sustavu vrijednosti, odnosno, kako ih naziva nizozemski sociolog Geert Hofstede, dimenzijama nacionalne kulture. Prema Hofstedeovoj metodologiji prikupljeni su anketni podaci na reprezentativnom uzorku od 1500 građana Republike Hrvatske te je definirano pet dimenzija nacionalne kulture: distanca moći, izbjegavanje nesigurnosti, individualizam vs. kolektivizam, maskulinitet vs. feminitet, vremenski horizont ciljeva.
Hofstede; nacionalna kultura; Hrvatska
Istraživanje je provedeno u sklopu Kluba Ekonomskog instituta, Zagreb.
engleski
National cultural dimensions as determinants of business climate in Croatia
nije evidentirano
Hofstede; national culture; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Ekonomski institut, Zagreb
2015.
nije evidentirano
objavljeno