Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj (CROSBI ID 776807)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Rajh, Edo ; Anić, Ivan-Damir ; Budak, Jelena Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj // Ekonomski institut, Zagreb. 2015.

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo ; Anić, Ivan-Damir ; Budak, Jelena

hrvatski

Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj

U studiji „Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj“ analiziraju se obilježja hrvatskog društva prema sustavu vrijednosti, odnosno, kako ih naziva nizozemski sociolog Geert Hofstede, dimenzijama nacionalne kulture. Prema Hofstedeovoj metodologiji prikupljeni su anketni podaci na reprezentativnom uzorku od 1500 građana Republike Hrvatske te je definirano pet dimenzija nacionalne kulture: distanca moći, izbjegavanje nesigurnosti, individualizam vs. kolektivizam, maskulinitet vs. feminitet, vremenski horizont ciljeva.

Hofstede; nacionalna kultura; Hrvatska

Istraživanje je provedeno u sklopu Kluba Ekonomskog instituta, Zagreb.

engleski

National cultural dimensions as determinants of business climate in Croatia

nije evidentirano

Hofstede; national culture; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Ekonomski institut, Zagreb

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice