Supervizija u inkluzivnoj edukaciji (CROSBI ID 54220)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana ; Cimperman, Robert ; Skelac, Mirela
hrvatski
Supervizija u inkluzivnoj edukaciji
Višegodišnje iskustvo u primjeni supervizije u odgoju i obrazovanju s ciljem poticanja razvoja „škole za sve“ pokazalo je pozitivne učinke. S jedne strane su se analizom sadržaja supervizije utvrdili ozbiljni problemi s kojima se susreću mobilni stručni timovi, koordinatori škola i asistenti u nastavi. Ne samo da su njihove teškoće uzrokovane novinom uloga u školstvu, nego i činjenicom o nizu prepreka u odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u redovnoj školi, koje već predugo egzistiraju. To je u prvom redu nedostatak kontinuirane stručne podrške učiteljima i nedostatno cjeloživotno učenje odgojno-obrazovnih djelatnika, koje će doprinijeti inkluzivnoj edukaciji. S druge strane o korisnosti supervizije za mobilne stručne timove i asistente u nastavi govore rezultati evaluacije supervizijskih susreta. Zadovoljstvo polaznika i njihova procjena korisnosti za svakodnevni rad jasno ukazuju na potrebu supervizije kao sastavnog dijela obrazovnog sustava. U skladu sa stanovištem Pavlasa (2007.) supervizija pomaže uvođenju promjena u školstvo. Ona je potrebna svima i najboljim učiteljima s iskustvom i onima bez iskustva, nastavnicima i suradnicima u „burnout- u“, a ovim poglavljem se želio dati mali uvid u ulogu supervizije u razvoju nove, inkluzivne kulture škole u Hrvatskoj.
supervizija u obrazovanju, inkluzivno obrazovanje, mobilni stručni tim
nije evidentirano
engleski
Supervision in inclusive education
nije evidentirano
supervision in education, educational inclusion, mobile professional team
nije evidentirano
Podaci o prilogu
340-358.
objavljeno
Podaci o knjizi
Igrić, Ljiljana
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
2015.
978-953-0-31593-8