Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764273

Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju


Krasnić, Ana
Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju 2015., diplomski rad, diplomski, Z, Zagreb, Hrvatska


Naslov
Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju
(Nonverbal communication in business)

Autori
Krasnić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Z

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
20.5

Godina
2015

Stranica
73

Mentor
Brajša-Žganec, Andreja

Ključne riječi
Neverbalna komunikacija; neverbalna poruka; mimika; govor tijela; držanje tijela; pokreti rukama; kontakt očima; ritam govora; menadžer; govornik; sugovornik; poslovna uspješnost
(Non-verbal communication; non-verbal messages; facial expressions; body language; posture; hand movements; eye contact; speech rhythm; manager; speaker; interlocutor; business success)

Sažetak
Tema diplomskog rada je neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju. U uvodu se obrađuju osnovni pojmovi kao što su postavljanje problema istraživanja, predmet, svrha i cilj istraživanja te korištene istraživačke metode. U ovome su radu definirani i objašnjeni osnovni elementi neverbalne komunikacije, a to su neverbalna signalizacija (kinezika, mimika, paralingvistika, proksemika i vanjski izgled) i neverbalni znakovi (izrazi osjećaja, ilustratori, regulatori, amblemi i adaptori). Predmet istraživanja ovog rada jest pružanje osnovnih informacija o korištenju neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju. Cilj istraživanja je naglasiti važnost neverbalne komunikacije i povezati neverbalnu komunikaciju s poslovnim uspjehom. Istraživanje je potvrdilo obje postavljene hipoteze, hipoteza 1: Govorničke vještine utječu na menadžersku uspješnost, i hipoteza 2: Neverbalna komunikacija ima jači utjecaj na sugovornika nego verbalna.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA