Može li učenje tablice množenja biti zabavno? (CROSBI ID 624720)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Loparić, Sanja
hrvatski
Može li učenje tablice množenja biti zabavno?
Početna nastava matematike za većinu djece je zanimljiva i zabavna. Prvi problemi se obično javljaju kod učenja tablice množenja. Zapamtiti sve te račune bez višestrukog ponavljanja je nemoguće. Današnja generacija djece nije naviknuta na „sjedenje pred knjigom“, a roditelji često nemaju niti vremena, niti strpljenja pomagati svom djetetu pri učenju. Stoga se javila ideja kako zainteresirati učenike za samostalno uvježbavanje tablice množenja. Jedan od načina mogao bi biti uvođenje didaktičkih računalnih igrica. Kako bi se ispitala korist upotrebe didaktičkih računalnih igri pri uvježbavanju tablice množenja izveli smo pedagoški eksperiment. Eksperimentom smo obuhvatili učenike drugih razreda pet osnovnih škola u Međimurskoj županiji. Cilj istraživanja je bio uočiti je li uvježbavanje tablice množenja upotrebom računalnih igri efikasnije od tradicionalnih nastavnih sredstava i pomagala (nastavni listići, igrice dremuckanje, ekipna natjecanja…).
tablica množenja; didaktičke računalne igre
nije evidentirano
engleski
Can learning multiplication tables be fun?
nije evidentirano
multiplication tables; didactical computer games
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
6.kongres nastavnika matematike RH
ostalo
01.07.2014-03.07.2014
Zagreb, Hrvatska