Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički pristup drami u čitankama za razrednu nastavu (CROSBI ID 776789)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Grahovac-Pražić, Vesna ; Mesić, Ivanka Metodički pristup drami u čitankama za razrednu nastavu // Iskustva i perspektive ranog učenja jezika i književnosti u suvremenom europskom kontekstu. 2014.

Podaci o odgovornosti

Grahovac-Pražić, Vesna ; Mesić, Ivanka

hrvatski

Metodički pristup drami u čitankama za razrednu nastavu

Dramski tekstovi zbog svoje prirode i namjene zahtijevaju drugačiji metodički pristup koji u sebi ujedinjuje literarni i teatrološki metodički pristup. Cilj književno-scenskog odgoja i obrazovanja je osposobljavanje učenika za aktivno čitanje, gledanje i slušanje dramskih ostvarenja. U programskim koncepcijama je igrokaz afirmiran kao književno-scensko djelo, iako uočavamo vrlo skromnu zastupljenost teatroloških pojmova koji se javljaju samo u prva dva razreda osnovne škole. Istraživački dio ovog rada temelji se na analizi metodičkog pristupa igrokazu u početnicama, čitankama i integriranim udžbenicima odobrenim od Ministarstva znanosti obrazovanja i športa u školskoj godini 2011./2012. Može se zaključiti kako svi udžbenici afirmiraju literarno-teatrološki pristup igrokazu. Metodički instrumentarij nedovoljno afirmira teatrološki pristup koji se u najvećem postotku javlja u pitanjima i zadatcima za samostalan i stvaralački rad, a najmanje u pitanjima i zadatcima za razumijevanje i tumačenje teksta. Iz tog razloga uočavamo kako teatrološki metodički sustav u potpunosti znanstveno nije uspostavljen, te se otvara pitanje njegove uključenosti u udžbenike književnosti.

drama; razredna nastava; Hrvatski jezik; literarni i teatrološki pristup; udžbenici književnosti

nije evidentirano

engleski

Methodological Approach to Drama is Primary School Reading Books

nije evidentirano

drama; primary school; the Croatian language; literary and theatrological approach; literary textbooks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Iskustva i perspektive ranog učenja jezika i književnosti u suvremenom europskom kontekstu

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Filologija