Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

V-dijagrami u matematičkom obrazovanju (CROSBI ID 624629)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Juričić Devčić, Marija V-dijagrami u matematičkom obrazovanju // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan i dr. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 129-138

Podaci o odgovornosti

Juričić Devčić, Marija

hrvatski

V-dijagrami u matematičkom obrazovanju

U posljednje vrijeme razvijeni su brojni alati za vizualizaciju znanja koji sve više imaju primjenu i u obrazovanju. Među različitim oblicima vizualizacije znanja, V-dijagram se ističe kao alat koji poboljšava metakognitivne sposobnosti učenika. V-dijagram je specifična vrsta kognitivne mape sa zadanom strukturom. U osnovi, V-dijagram je tehnika učenja zasnovana na teoriji konstruktivizma, usmjerena prema učeniku te učenju istraživanjem i otkrivanjem. Taj alat omogućava učenicima razumjeti kako su događaji, procesi ili predmeti smisleno povezani, s ciljem da percipiraju spregu između onoga što je poznato i ono što tek treba otkriti i razumjeti u rješavanju nekog znanstvenog problema. V-dijagram strukturalno i vizualno povezuje metodološke aspekte neke aktivnosti s njenim temeljnim konceptualnim aspektima, oslanjajući se pritom na značajnu ulogu pojmova u učenju i pamćenju. V-dijagram ima dvije strane: konceptualnu (znanje) i metodološku (procesi). Obje strane su interakcijski povezane i ovisne, za što su odgovorna fokusna pitanja izravno povezana s događajima i/ili objektima. Događaji i/ili objekti su od izuzetne važnosti za formuliranje istraživačkih fokusnih pitanja, a samim tim i za daljnju interakciju među komponentama povezanima s konceptualnom i metodološkom stranom dijagrama. V-dijagrami imaju značajnu primjenu u evaluaciji i ocjenjivanju znanja. U matematici se V-dijagram uspješno koristi u rješavanju matematičkih problema.

V-dijagram; matematika; rješavanje problema; obrazovanje; vizualizacija znanja

nije evidentirano

engleski

V-diagrams in mathematical education

nije evidentirano

V-diagram; mathematics; problem solving; education; knowledge visualization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

129-138.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Prskalo, Ivan i dr.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-72-4

Podaci o skupu

14. dani Mate Demarina : Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

predavanje

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika