Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763860

Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju


Juričić Devčić, Marija; Topolovec, Velimir; Mrkonjić, Ivan
Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju // Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. / Hrvatić, Neven i dr. (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 356-366 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju
(Concept maps and V-diagrams in knowledge evaluation and assessment in education)

Autori
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. / Hrvatić, Neven i dr. - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 356-366

ISBN
978-9958-16-023-3

Skup
Pedagogija, obrazovanje i nastava

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21-23. 03. 2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Konceptualne mape; V-dijagrami; evaluacija znanja; ocjenjivanje; nastava; obrazovanje
(Concept maps; V-diagrams; knowledge evaluation; assessment; teaching; education)

Sažetak
Vizualizacija podataka, informacija i znanja kao način reprezentacije služi kako za kreiranje, tako i za transfer, komunikaciju i korištenje znanja, te je stoga važna u području obrazovanja. Postoje brojni tipovi različitih grafičkih i drugih prikaza kao i strogih formalnih metoda i jezika za reprezentaciju znanja. Konceptualne mape su grafički alati za organizaciju i prezentiranje znanja. Primjena konceptualnih mapa noviji je način rada koji još uvijek nije zauzeo odgovarajuće mjesto u nastavnom procesu. U posljednje vrijeme susrećemo se sa znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa i V-dijagrama u evaluaciji i ocjenjivanju znanja. S obzirom da se ovakav pristup rijetko koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati nastavni proces ovim postupcima. U ovom radu se opisuju konceptualne mape i V- dijagrami i njihova primjena u evaluaciji i ocjenjivanju znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb