Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 763817

Prilog analizi provođenja programa Tjelesne i zdravstvene kulture kod djece mlađe školske dobi


Knjaz, Damir; Šunda, Mirela; Vrbanac, Desa; Tvorek, Andrea; Adžić, Dražen
Prilog analizi provođenja programa Tjelesne i zdravstvene kulture kod djece mlađe školske dobi // Tjelesna i zdravstvena kultura u 21. stoljeću – kompetencije učenika / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2011. str. 257-261 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Prilog analizi provođenja programa Tjelesne i zdravstvene kulture kod djece mlađe školske dobi
(Analysis of conducting Physical and health education in children of young school age)

Autori
Knjaz, Damir ; Šunda, Mirela ; Vrbanac, Desa ; Tvorek, Andrea ; Adžić, Dražen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tjelesna i zdravstvena kultura u 21. stoljeću – kompetencije učenika / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2011, 257-261

ISBN
978-953-95082-8-7

Skup
6th Congress: Federation Internationale d' Education Physique Europe

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 18.-21.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Profesori tjelesne i zdravstvene kulture ; kurikulum
(Physical education teachers ; PE curriculum)

Sažetak
Analiza je provedena na 160 učitelja razredne nastave i profesora tjelesne i zdravstvene kulture kako bi se utvrdila implementacija provođenja programa u ove dvije skupine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Damir Knjaz, (249760)
Desa Vrbanac, (281673)