Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja (CROSBI ID 54203)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka ; Igrić, Ljiljana
hrvatski
Škola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja
Znanje o preferiranom stilu učenja učenika u razredu, o motivaciji te razumijevanje kako učenik pamti i u kojoj mjeri može fokusirati svoju pažnju daje učiteljima i roditeljima smjernice i ideje za planiranje poučavanja, a služi i kao poticaj za kreativno osmišljavanje pristupa u radu kod kuće. Individualizirani pristup u radu sa svim učenicima razreda ima uporište u analiziranim sposobnostima za učenje u ovom poglavlju. Kod pristupa poučavanju prilagođenom sposobnostima ciljevi se jasnije i lakše definiraju, a koraci prema realizaciji ciljeva u školovanju sasvim se specifično određuju. Želimo li unaprijediti učenje i poučavanje u sklopu školskog sustava, tada je jedna od najvažnijih zadaća nastave otkriti učenikove sposobnosti te na osnovi njih organizirati poučavanje, za razliku od oslanjanja na kategorije koje se fokusiraju isključivo na nedostatke i teškoće.Svaki učenik može uspjeti ako zna svoje jake strane. Nema neuspješnih učenika niti neuspješnih učitelja. Postoje samo učenici koji još nisu otkrili svoje sposobnosti i učitelji koji nisu prilagodili način poučavanja svojim učenicima.
razvrstavanje, stilovi učenja, motivacija, pažnja, pamćenje, strategije
nije evidentirano
engleski
School for all, classification of students and learning factors
nije evidentirano
clasiffication, learning stiles, motivation, attention, memory, strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
204-247.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Igrić, Ljiljana
Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2015.
978-953-0-31593-8