Vrednovanje ishoda učenja predmeta kao segment sustava kvalitete u visokom obrazovanju stručnjaka zaštite na radu (CROSBI ID 624525)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Filipović, Antun Matija ; Kacian Ivetić, Irina ; Šokčević, Svjetlana
hrvatski
Vrednovanje ishoda učenja predmeta kao segment sustava kvalitete u visokom obrazovanju stručnjaka zaštite na radu
U radu je predstavljen utjecaj na razinu kvalitete obrazovanja kao segmenta sustava kvalitete visokog obrazovanja u cjelini kroz studiju slučaja provedenu na kolegiju Uređivanje i nadzor zaštite na radu koji predstavlja ključni element budućeg rada stručnjaka zaštite na radu. Ishodi učenja utvrđeni su prema zakonskom opisu i popisu poslova stručnjaka zaštite na radu te se vrednuju primjenom suvremenih informacijsko- komunikacijskih tehnologija, u skladu sa zahtjevima bolonjskog procesa.
ishodi učenja; stručnjaci zaštite na radu; sustav kvalitete; visoko obrazovanje; vrednovanje
nije evidentirano
engleski
Evaluating learning outcomes as a segment of quality system in higher education of workplace safety professionals
nije evidentirano
learning outcomes; workplace safety professionals; quality system; higher education; evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
855-861.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 5. međunarodnog znanstveno-stručnog skupa Zaštita na radu i zaštita zdravlja
Kirin, Snježana
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu
Podaci o skupu
5. međunarodni stručno-znanstveni skup 'Zaštita na radu i zaštita zdravlja'
predavanje
17.09.2014-20.09.2014
Zadar, Hrvatska