Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema? (CROSBI ID 624455)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tkalac Verčič, Ana
hrvatski
Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?
Cilj ovog rada bio je opisati povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa, te odgovoriti na pitanje može li koorelacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema.
marketin; zbornik; cromar; strategija marketinga; strateški marketing
nije evidentirano
engleski
Link between media coverage and perception of inter-state relations ; Can the cooperation theory help troubleshoot communication problems?
nije evidentirano
marketing; cromar; strategic marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Kesić, Tanja
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
953-6025-12-4
Podaci o skupu
XIX. Kongres CROMAR-a
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska