Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema? (CROSBI ID 624455)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Tkalac Verčič, Ana Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema? // XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005

Podaci o odgovornosti

Tkalac Verčič, Ana

hrvatski

Povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa ; Može li koorijentacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema?

Cilj ovog rada bio je opisati povezanost medijske pokrivenosti i percepcije međudržavnih odnosa, te odgovoriti na pitanje može li koorelacijska teorija pomoći pri rješavanju komunikacijskih problema.

marketin; zbornik; cromar; strategija marketinga; strateški marketing

nije evidentirano

engleski

Link between media coverage and perception of inter-state relations ; Can the cooperation theory help troubleshoot communication problems?

nije evidentirano

marketing; cromar; strategic marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XIX. Kongres CROMAR-a Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Kesić, Tanja

Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

953-6025-12-4

Podaci o skupu

XIX. Kongres CROMAR-a

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija