Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Filmski esejizam Ante Babaje: Tijelo kao proces suđenja (CROSBI ID 218599)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Ivana Keser Battista Filmski esejizam Ante Babaje: Tijelo kao proces suđenja // Hrvatski filmski ljetopis, 63 (2010), 1; 52-58

Podaci o odgovornosti

Ivana Keser Battista

hrvatski

Filmski esejizam Ante Babaje: Tijelo kao proces suđenja

Babajini se dokumentarni filmovi mogu nazvati filmskim esejima, odnosno smatrati ishodištem filmske esejističke meditacije o tijelu koja će se provlačiti kroz sve njegove kasnije igrane filmove (Breza, 1967 / Mirisi, zlato i tamjan, 1971 / Kamenita vrata, 1992, pa do njegovog posljednjeg, dokumentarnog filma Dobro jutro, 2007). Babaja, naime, pripada tipu redatelja kojem su dokumentarni filmovu prije studija čovjeka negoli njegove akcije. Esejizam se može prepoznati u slijedećim Babajinim filmovima: Jedan dan u Rijeci (1955), Tijelo (1964), Kabina (1966), Čekaonica (1975) i Starice (1976). Navedene filmove objedinjuje naglasak na esejističkom poticaju koji bi se najjednostavnije mogao okarakterizirati kao bihevioristička studija ljudskog tijela ; starenja, propadanja, prepuštenosti, napuštenosti i na kraju smrti.

tijelo; dokumentarni film; film esej; subjektivizacija; vrijeme

nije evidentirano

engleski

Film Essayism in the Films of Ante Babaja: Body as a Trial Process

nije evidentirano

body; documentary film; film essay; subjectivation; time

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (1)

2010.

52-58

objavljeno

1330-7665

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti

Indeksiranost