Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011. (CROSBI ID 776687)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Buljan Culej, Jasminka
hrvatski
Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.
Istraživanja TIMSS predstavljaju sveobuhvatni uvid u kurikul matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama. Rezultati, koji se prikazuju kao postignuće učenika na nacionalnoj razini, pokazuju koliko je određena zemlja konkurentna stečenim kompetencijama na globalnoj razini, ali i među zemljama u okruženju. Hrvatska se prvi put uključila u istraživanje TIMSS 2011. godine, a rezultati učenika u Hrvatskoj odraz su obrazovne politike, Nastavnog plana i programa, metoda poučavanja i opremljenosti škola u širem socioekonomskom kontekstu. Istraživanje TIMSS je već rezultatima prvog ciklusa jasno ukazalo na nedostatke Nastavnog plana i programa koji po svom sadržaju nije dostatan za kompetencije učenika na razini ISCED 1 u 21. stoljeću u kontekstu Europskih obrazovnih politika.
TIMSS; matematika; procjena; kurikul; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Recommendations for improving the curriculum of mathematics based on the results of the TIMSS 2011
nije evidentirano
TIMSS; mathematics; assessment; curriculum; primary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
NCVVO
2014.
nije evidentirano
objavljeno