Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011. (CROSBI ID 776687)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Buljan Culej, Jasminka Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011. // NCVVO. 2014.

Podaci o odgovornosti

Buljan Culej, Jasminka

hrvatski

Preporuke za unaprjeđenje kurikula nastave matematike temeljene na rezultatima istraživanja TIMSS 2011.

Istraživanja TIMSS predstavljaju sveobuhvatni uvid u kurikul matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama. Rezultati, koji se prikazuju kao postignuće učenika na nacionalnoj razini, pokazuju koliko je određena zemlja konkurentna stečenim kompetencijama na globalnoj razini, ali i među zemljama u okruženju. Hrvatska se prvi put uključila u istraživanje TIMSS 2011. godine, a rezultati učenika u Hrvatskoj odraz su obrazovne politike, Nastavnog plana i programa, metoda poučavanja i opremljenosti škola u širem socioekonomskom kontekstu. Istraživanje TIMSS je već rezultatima prvog ciklusa jasno ukazalo na nedostatke Nastavnog plana i programa koji po svom sadržaju nije dostatan za kompetencije učenika na razini ISCED 1 u 21. stoljeću u kontekstu Europskih obrazovnih politika.

TIMSS; matematika; procjena; kurikul; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Recommendations for improving the curriculum of mathematics based on the results of the TIMSS 2011

nije evidentirano

TIMSS; mathematics; assessment; curriculum; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

NCVVO

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika