Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 762440

Osnove strateškog marketinga


Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, Nikola
Osnove strateškog marketinga, Zagreb: Školska knjiga i Institut za inovacije, 2014 (Udžbenici i skripta)


Naslov
Osnove strateškog marketinga
(Principles of strategic marketing)

Autori
Pavičić, Jurica ; Gnjidić, Vladimir ; Drašković, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenici i skripta, pregledna

Izdavač
Školska knjiga i Institut za inovacije

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
442

ISBN
978-953-0-30277-8

Ključne riječi
marketing ; strategija marketinga
(marketing ; strategic marketing)

Sažetak
Sveučilišni udžbenik

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb,
RIT Croatia, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nikola Drašković (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, Nikola
Osnove strateškog marketinga, Zagreb: Školska knjiga i Institut za inovacije, 2014 (Udžbenici i skripta)
Pavičić, J., Gnjidić, V. & Drašković, N. (2014) Osnove strateškog marketinga. Zagreb, Školska knjiga i Institut za inovacije.
@book{book, year = {2014}, pages = {442}, keywords = {marketing, strategic marketing}, isbn = {978-953-0-30277-8}, title = {Principles of strategic marketing}, keyword = {marketing, strategic marketing}, publisher = {\v{S}kolska knjiga i Institut za inovacije}, publisherplace = {Zagreb} }