Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika (CROSBI ID 624237)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Drandić, Dijana Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Jerković, B., Škojo, T. (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 158-167

Podaci o odgovornosti

Drandić, Dijana

hrvatski

Utjecaj tradicijske glazbe na razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika

U radu se istražuje povezanost između tradicijske glazbe i interkulturalnih kompetencija kod učenika. U uvodnom dijelu rada pojašnjavaju se osnovni pojmovi istraživanja usmjereni na područje interkulturalnog obrazovanja. Polazeći od činjenice da važno mjesto u nastavi glazbene kulture dobiva stvaranje interesa i kulture slušanja i interpretiranja glazbenih sadržaja vezanih uz tradicijsku glazbu područja u kojem učenik živi, učitelji kroz multikulturalnost glazbe poučavaju učenike razumijevanju i poznavanju vrijednosti različitih tradicija kao kulturnih vrijednosti pripadnika različitih kultura. U nastavku teksta predstavlaju se rezultati istraživanja provedeni u osnovnim školama grada Pule na uzorku od 123 nastavnika primarnog obrazovanja i glazbene kulture. Za istraživanje smo konstruirali upitnik koji mjeri vrijednosti tradicijske glazbe Istre u razvoju interkulturalnih kompetencija kod učenika. Kako tradicijska glazba Istre nije samo „istarska glazba“ već i glazba svih onih koji su doseljavanjem stotinama godina prije sa sobom donijeli svoju kulturu i tradiciju, istraživanjem smo utvrdili da usmjerenost na sadržaje iz tradicijske glazbe potiče razvoj interkulturalnih kompetencija kod učenika, posebno interkulturalne osjetljivosti koja predstavlja emocionalnu kompetenciju kroz poštivanje, prihvaćanje i integriranje kulturnih razlika važnih za međusobnu interakciju i pozitivno ozračje u razredu. Nadalje, vrijednosti iz tradicijske glazbe utječu na razvoj estetskih sposobnosti, te potiču i razvijaju učeničko glazbeno stvaralaštvo.

interakcija ; interkulturalno obrazovanje ; različitost kultura ; tradicijska glazba ; učenik

nije evidentirano

engleski

The influence of the traditional music on the development of intercultural competencies of students

nije evidentirano

interaction ; intercultural education ; different cultures ; traditional music ; student

nije evidentirano

Podaci o prilogu

158-167.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja

Jerković, B., Škojo, T.

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-58055-5-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija

Poveznice