Komunikacijski menadžment (CROSBI ID 12879)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Tafra-Vlahović, Majda
hrvatski
Komunikacijski menadžment
Profesija komunikacijskih menadžera je prema svim pokazateljima jedna od onih koje se osobito brzo razvijaju u Europi i svijetu posljednjih dvadesetak godina. Poslodavci u privatnom sektoru ali i u državnoj administraciji pa i u neprofitnom sektoru sve češće traže stručnjake širokog obrazovnog profila koji bi mogli ispunjavati višestruke funkcije omogućavanja djelovanja sustava prema vanjskom okolišu i unutar organizacije. U većim sustavima ustrojavaju se i cijeli odjeli u kojima se onda funkcije dijele prema užem području odnosa s javnostima.Te funkcije u općem organizacijskom okviru odnosa s javnostima u organizacijama ispunjavaju takozvanu graničnu ulogu na samoj opni sustava (boundary spanning role). To što su, metaforički rečeno, jednom nogom u sustavu a jednom izvan njega, čini ih osobito pogodnima za ispunjavanje najmanje triju ključnih uloga u organizaciji, osim osnovne uloge zaštite i promicanja reputacije: za ulogu zaštite sustava (iz toga razloga, ali ne samo zbog njega, komunikacijski menadžeri najčešće djeluju kao koordinatori upravljanja krizom), za ulogu zagovaranja vrijednosti sustava (advocacy), te za ulogu povećanja vrijednosti sustava.
komunikacijski menadžment; odnosi s javnostima; strategija; modeli
nije evidentirano
engleski
Communication Management
nije evidentirano
communication management; public relations; strategy; models
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić
2013.
978-953--7670-36-8
283
objavljeno