Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgoj u školi (CROSBI ID 12877)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Education in School / Odgoj u školi / Opić, Siniša ; Bilić, Vesna ; Jurčić, Marko (ur.) Zagreb, 2015

Podaci o odgovornosti

Opić, Siniša ; Bilić, Vesna ; Jurčić, Marko

hrvatski

Odgoj u školi

Monografija Odgoj u školi nastala je kao reakcija na potrebu znanstvenog propitivanja odgoja u školi. Odgoj u školi postao je aktualna tema u društvu jer su progresivnim razvojem društva očigledne posljedice njegova zanemarivanja. Jedanaest autora iz Hrvatske i Slovenije dalo je svoj prilog znanstvenom propitivanju važnosti i uloge odgoja u školi s različitih aspekata. Odgoj je conditio sine qua non svakog društva. Društvo koje propituje odgoj kao svoju primarnu djelatnost, s ciljem njegova unapređenja, jamči svoj dugoročan razvoj. Posebice danas – u vrijeme globalnih promjena, kriza, razvoja tehnologije – odgoj je više nego ikad potrebno preispitati, redefinirati i rekonceptualizirati s ciljem njegova razvoja, odnosno razvoja društva u cjelini. Znanstveni doprinos monografije je svrsishodan za one koji se bave odgojem, ali i za sve one koji će čitajući monografiju pronaći svojevrsne odgovore na promišljanje važnosti odgoja u školi i društvu.

Odgoj; škola; učitelj

nije evidentirano

engleski

Education in School

Monografija Odgoj u školi nastala je kao reakcija na potrebu znanstvenog propitivanja odgoja u školi. Odgoj u školi postao je aktualna tema u društvu jer su progresivnim razvojem društva očigledne posljedice njegova zanemarivanja. Jedanaest autora iz Hrvatske i Slovenije dalo je svoj prilog znanstvenom propitivanju važnosti i uloge odgoja u školi s različitih aspekata. Odgoj je conditio sine qua non svakog društva. Društvo koje propituje odgoj kao svoju primarnu djelatnost, s ciljem njegova unapređenja, jamči svoj dugoročan razvoj. Posebice danas – u vrijeme globalnih promjena, kriza, razvoja tehnologije – odgoj je više nego ikad potrebno preispitati, redefinirati i rekonceptualizirati s ciljem njegova razvoja, odnosno razvoja društva u cjelini. Znanstveni doprinos monografije je svrsishodan za one koji se bave odgojem, ali i za sve one koji će čitajući monografiju pronaći svojevrsne odgovore na promišljanje važnosti odgoja u školi i društvu.

Education; School; Teacher;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb:

2015.

978-953-7210-85-4

303

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija