Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ (CROSBI ID 395245)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Nakić, Jelena Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ / Glavinić, Vlado ; Granić, Andrina (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2015

Podaci o odgovornosti

Nakić, Jelena

Glavinić, Vlado ; Granić, Andrina

hrvatski

Prilagodljivo e-učenje zasnovano na stilovima učenja korisnikâ

Istraživanje u okviru disertacije usmjereno je na proučavanje individualnih razlika među korisnicima sustava e-učenja te utjecaja individualnih obilježja korisnika na kvalitetu interakcije i na postignuća u učenju. U predstavljenom istraživanju identificiran je skup individualnih razlika koje utječu na proces i ishode učenja korištenjem prilagodljivih sustava e-učenja te je oblikovana taksonomija individualnih obilježja korisnika koji se primjenjuju kao izvori prilagođavanja u sustavima e-učenja. Među karakteristikama korisnika koji imaju najveći utjecaj na interakciju korisnika sa prilagodljivim sustavom ističu se stilovi učenja. Stoga je u okviru istraživanja razvijen model prilagođavanja on-line kolegija stilovima učenja njegovih polaznika. Definirani model prilagođavanja ostvaruje prilagodljivost kolegija na najnižjoj razini nastavnih sadržaja odnosno na razini nastavnih pojmova. Model donosi smjernice za prilagođavanje te metode i tehnike kojima se definirani mehazmi prilagođavanja mogu implementirati u konkretno okruženje. Predloženi model se konkretizira u u slučaju korištenja na on-line kolegiju u sustavu Moodle. Prilagodljivost kolegija stilovima učenja osigurava modul za oblikovanje prilagodljivih lekcija, nazvan Adaptedlesson, koji je realiziran kao nadogradnja sustava Moodle. Prilagodljivo ponašanje on-line kolegija razvijenih korištenjem modula Adaptedesson očituje se u automatiziranom individualno prilagođenom redoslijedu i načinu prikaza stranica sadržaja te u podršci polaznicima kolegija u orijentaciji i kretanju po sadržaju. Valjanost predloženog modela prilagođavanja stilovima učenja empirijski je potvrđena u studijama vrednovanja upotrebljivosti i učinkovitosti prototipnog prilagodljivog on-line kolegija.

e-učenje; individualne razlike; stilovi učenja; prilagodljivi sustavi e-učenja; model prilagođavanja; vrednovanje; upotrebljivost prilagodljivih sustava e-učenja

nije evidentirano

engleski

Adaptive e-learning based on users learning styles

nije evidentirano

e-learning; individual differences; learning styles; adaptive e-learning systems; adaptivity model; evaluation; usability of adaptive learning systems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

183

27.02.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo